به گزارش مخاطب24 به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضامراد صحرایی در نشستی صمیمانه با اعضای شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه کمبود معلم و فضای آموزشی، پستهای ترکیبی، مشکل مالی، مسائل کلان تعمیرات و تجهیزات و... در آموزش و پرورش از گذشته تاکنون بوده است، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در درون مجموعه حل میشوند و نباید دنبال راه حل از بیرون بگردیم، پیش فرض ما باید این باشد که منِ مدیر و رئیس باید خودم به دنبال حل همه این مشکلات باشم.
وزیر آموزش و پرورش افزود: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به یک بلوغ مدیریتی دارد نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است، معیارهای جاری ما بسیاری از مشکلات را حل نمی کند، مسائل را باید عمقی نگریست، از ظرفیت شوراها می توان برای رفع مشکلات بهره برد و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مولدسازی حل می شود.
صحرایی با بیان اینکه کیفیت آموزشی مهمترین چالش ماست، گفت: ما هم کار فرهنگی داریم و هم خدمت فرهنگی، اردو، کانون، کتاب، مربی، مشاوره همه اینها خدمات فرهنگی هستند نه کار اصیل فرهنگی.
وی تصریح کرد: رتبه بندی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی اجرا شد، معتقدیم اگر حال معلم خوب باشد حال آموزش و پرورش خوب می شود.
بر پایه این گزارش، نشست رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با اعضای شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در سالن شهید مهدوی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/