کد خبر: ۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
آغاز بازی با یادکرد ملیکا محمدی؛
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) برگزار شد که پرسپولیس با استفاده از لغزش استقلال و سپاهان خودش را به این دو تیم صدرنشین نزدیک کرد.

مخاطب 24- تیم پرسپولیس در حالی به مصاف شمس‌آذر می‌رود که یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش را متفاوت با دیدار قبلی چینش کرده و در این بازی به سیستم ۴-۴-۲ بازگشته است.

در این بازی علیرضا بیرانوند در درون دروازه خواهد بود و در مقابل او گئورگی گولسیانی با فرشاد فرجی بازی خواهند کرد تا حسین کنعانی خط خورده بزرگ سرخ‌پوشان لقب بگیرد.

در سمت راست دانیال به ترکیب بازگشته و علی نعمتی در جناح چپ بازی خواهد کرد تا یحیی نفرات ثابت خود را در این بازی داشته باشد.

میلاد سرلک در در این بازی تک هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و جلوتر از او سروش رفیعی به عنوان بازی‌ساز حضور دارد.

در جناحین نیز سعید صادقی و مهدی ترابی دو بال پرسپولیس خواهند بود که در این دیدار حساس برای پرسپولیس بازی خواهند کرد و شاید کلیدی‌ترین بازیکنان تهاجمی قرمز‌ها باشند.

امید عالیشاه در خط حمله بازی می‌کند و جلوتر از او به جای شهاب زاهدی، نبیل باهویی بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با شمس آذر قزوین به شرح زیر است:


علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی.

شمس آذرترکیب شمس آذر:


علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی، عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

کرنومترلحظات حساس:


دقیقه ۲: شوت عیسی مرادی با واکنش بیرانوند همراه شد و او توپ را جمع کرد.
دقیقه ۸: شوت میلاد سرلک از بالای دروازه به بیرون رفت.

 واکنش احساسی دختران پرسپولیسی به درگذشت ملیکا محمدی
هواداران خانوم پرسپولیسی در بازی مقابل شمس‌آذر به درگذشت مرحومه ملیکا محمدی واکنش نشان دادند.

گزارش زنده /ترکیب پرسپولیس با چند تغییر بسیار مهم

 

کارت زردکارت زرد:
محمدرضا رضایی (۳۹)

 

شرح گل:
پرسپولیس ۱- شمس آذر ۰ (گئورگی گولسیانی - دقیقه ۴۵+۲): ارسال دانیال اسماعیلی فر از نقطه کرنر با ضربه سر گولسیانی همراه شد که توپ از خط گذشت و تبدیل به گل شد.

 

گزارش زنده /ترکیب پرسپولیس با چند تغییر بسیار مهم+ فیلم

دقیقه ۵۱: ضد حمله پرسپولیس با پرتاب دست بیرانوند انجام شد که عالیشاه پاس را به ترابی داد، اما ضربه آرام این بازیکن را گلر شمس گرفت.

سرخپوشان در شرایطی وارد این مسابقه می‌شوند که برای خروج از بحران نیاز به کسب سه امتیاز مسابقه دارند، اما در مقابل شاگردان سعید دقیقی نیز به دنبال اثبات خود در مقابل پرسپولیس خواهند بود.

کارت زرد و قرمزاخراج:
علی نعمتی (۶۲)


پرسپولیس ۱ - شمس آذر ۱ (حسین گودرزوی - دقیقه ۴۸): بعد از اعلام پنالتی مه پشت ضربه ایستاد که ضربه او را دروازه پرسپولیس با تشخیص مسیر گرفت، اما در ادامه حسین گودرزی روی ریباند دروازه را گشود.

دقیقه ۷۲: دانیال با توپربایی تیمش را در موقعیت قرار داد و پاس را به نبیل باهویی داد، اما ضربه آرام او به مدافع شمس آذر خورد و به کرنر رفت.
دقیقه ۷۲: مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه توپ را گرفت و شوت خود را به سمت دروازه زد که با واکنش جعفرپور و کمک تیر دروازه این تیم هم گل نشد.
دقیقه ۸۳: شوت سرآبادانی از پشت محوطه جریمه با مهار علیرضا بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال از زاویه بسته توسط امامعلی با ضربه رحمان جعفری همراه شد که بیرانوند در دهانه دروازه توپ را گرفت.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
جزئیات جدید از ربودن "یسنا" title
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش که یکی از آن‌ها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر شدند و پس از بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.