کد خبر: ۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مدیرعامل باشگاه استقلال با حمله تند به دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: به هدایت ممبینی اخطار می‌دهم. به طور حتم دفعه بعدی برخورد استقلال با این شخص فرق خواهد کرد!

مخاطب 24- علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پس از اتمام دیدار این تیم برابر نساجی مازندران که با برتری چهار بر صفر آبی‌ها به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال نمایش قدرتمند و باشکوهی را مقابل نساجی به اجرا گذاشت و توانست پیروزی شیرین و مهمی را به دست آورد. به هواداران خونگرم، مربیان و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم که توانستند چنین روز خوبی را رقم بزنند. نساجی مازندران تیم دوم من است، اما امیدوارم که این روند آبی‌ها ادامه داشته باشد.

خطیر درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی شهرآورد ۱۰۲ که مدعی شده بود «به خاطر رفاقت خطیر و تاج نباید حق تیم دیگری ضایع شود»، گفت: اینکه من با مهدی تاج رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای دارم مربوط به امروز و دیروز نیست؛ تاج اینقدر حرفه‌ای و کارکشته است که روابط شخصی خود را در مسائل کاری دخالت ندهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیران و عوامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: آقایان به ضعف تیم خود بپردازند و درباره تیم خودشان حرف بزنند. من اجازه نمی‌دهم آقایان درباره تیم بزرگ استقلال از این به بعد به این شیوه حرف بزنند. باشگاه استقلال تخلفی نکرده است که بخواهند امتیازی کسر کنند. شما تخلف کردید امتیاز کسر شد، باشگاه استقلال هزینه رعایت قانون را پرداخت کرد، استقلال ۲۰ بازیکن بیشتر ندارد.

خطیر افزود: ما برای رعایت قانون هزینه داده‌ایم. اینکه بخواهید با فشار رسانه و یا پست و استوری ارکان فدراسیون فوتبال را تحت فشار بگذارید تا علیه باشگاه استقلال رای صادر شود، سخت در اشتباه هستید، این کار‌ها دیگر نخ‌نما شده است.

وی درباره اینکه هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شده باشگاه استقلال نامه‌ای با امضای او به فیفا ارسال کرده است، گفت: برای یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال که بدون هیچ دلیلی به خودش اجازه می‌دهد نامه‌ای را با عنوان جعل از سوی باشگاه استقلال مطرح کند، متاسف هستم. باز هم می‌گویم متاسف هستم که این اتفاق افتاده است. با مهدی تاج در این باره صحبت کردم و رییس فدراسیون فوتبال قول داد این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

او ادامه داد: بیرون دادن یک نامه اشتباه، خیانت بزرگی است. تعداد زیادی نامه محرمانه در فدراسیون فوتبال وجود دارد، اما بعد از دربی و پس از اینکه فشار‌هایی از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفت چنین نامه‌ای از سوی عوامل باشگاه پرسپولیس به بیرون درز پیدا می‌کند، متاسف هستم و نمی‌دانم که چطور این نامه به دست عوامل باشگاه پرسپولیس رسیده است! این نامه به صورت هدفمند از سوی یکی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس منتشر شد. من دوست ندارم اسم بیاورم، اما به طور حتم کمیته اخلاق و دیگر ارکان فدراسیون فوتبال این اتفاق مهم را پیگیری کنند که چطور این اتهام به باشگاه استقلال نسبت داده شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: یک نامه به اشتباه نوشته شده و بعد این نامه اشتباه در رسانه‌ها منتشر شده است! من با مهدی تاج حرف زدم و او قول داد که این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند. نمی‌توانم قبول کنم در فدراسیونی که روزانه بیش از ۲۰۰ نامه محرمانه می‌رسد، یک نامه بدین شکل و از طریق فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا کند و بخواهند باشگاه استقلال را تحت فشار بگذارند.

خطیر اضافه کرد: من هیچ رابطه دوستانه‌ای با هدایت ممبینی ندارم. این دلیل نمی‌شود نیات و غرض‌های شخصی خود را در مسائل کاری دخالت دهد. به هدایت ممبینی اخطار می‌دهم آخرین باری باشد که چنین کاری را با باشگاه استقلال انجام می‌دهد. به طور حتم دفعه آینده برخورد باشگاه استقلال با این شخص فرق خواهد کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای ادعا‌های خود مدرک هم دارد، پاسخ مثبت داد.

مدیرعامل استقلال درباره تقویت آبی‌ها در نیم‌فصل اظهار داشت: به طور حتم در نیم فصل استقلال تقویت خواهد شد تا به روند موفق خود ادامه دهیم، اما من نگران این هستم که بخواهند برای استقلال حاشیه‌سازی کنند تا اجازه ندهند، در این مسیر ادامه دهیم.

خطیر در پایان به افرادی که آن‌ها را حاشیه‌ساز نامید، هشدار داد و از برخورد متفاوت باشگاه استقلال در صورت تکرار این حواشی خبر داد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: باشگاه استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت title
برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
کیک تولد سعید حدادیان title
عکسی از تولد حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) را مشاهده می‌کنید.
دختر می خواهی بخری یا پسر؟ title
پسر حدود ۵۰‌میلیون تومان، دختر حدود ۷۰ تا ۸۰‌میلیون تومان. قیمت کودک و نوزاد خیلی متفاوت است. نوزاد‌ها از کودکان گران‌تر هستند؛ آن هم اگر نوزاد دختر باشد. خرید و فروش نوزاد می‌کنند؛ آن هم به‌طور حرفه‌ای. چت می‌کنند و شماره می‌دهند، ارسال چند تا عکس، واریز پول و در آخر تحویل نوزاد.
افعی تهران به معلم‌ها نیش زد و توقیف شد! title
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.