به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر: معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت با اشاره به همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستیها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی، ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات را از مهمترین عوامل موثر در چابکی شرکت و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.
مسعود طاهری وسیه سری عنوان داشت: فروش شرکت در هشت ماهه سال 1402 با 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 84 هزار و 925 میلیارد ریال که بیش از فروش کل سال قبل است رسید و این تولید حق بیمه با ترکیب فروش 87 درصدی در رشته های غیرزندگی و 13 درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در هشت ماهه سال 1402 نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه بیمه کوثر با ارتقای سیستمهای خدماتی و توجه به نیاز و رضایت مشتریان با ثبت نسبت خسارت 54.5 درصد در هشت ماهه سال 1402، مبلغ 46 هزار و 295 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشتههای غیرزندگی 88.8 درصد و بیمههای زندگی 11.2 درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.