به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: این شرکت به منظور تسهیل در خدمترسانی به مشتریان و همچنین دسترسی آسان بیمه گزاران به دفاتر بیمه ملت و نمایندگان شرکت، در عملی مبتکرانه اقدام به راه اندازی میز خدمت در 4 استان کرمان، مازندران، خوزستان و هرمزگان کرد.
میز خدمت تاکنون در 4 شعبه کرمان، ساری، اهواز و بندرعباس استقرار یافته و قرار است در روزهای آتی در برخی دیگر از شعب کشور راه اندازی شود.
شرکت بیمه ملت به جز تهران، در 13 استان کشور دارای شعبه بوده و طبق برنامهریزیهای صورت گرفته چند شعبه دیگر این شرکت نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
بیمه ملت که از آبان 1382 فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمهگذاران خود دارد و در چهار سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی قدرتمندی برای مشتریان خود بوده است.