کد خبر: ۳۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ آذر ۱۴۰۲؛
از منظر تکنیکالی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران کمی بالاتر از مقاومت شکسته شده خود در حال نوسان است که این نوسانات حتی در گروه نوسانات جزئی هم قرار نمی‌گیرد.

پیش‌بینی بورس- مخاطب 24- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افت ۱۲۹۳ واحدی کار خود را به پایان برد. البته که این افت و خیز‌های برای شاخص نوسانات جزیی هم محسوب نمی‌شود. با این حال نیمه دوم نیمه عقب نشینی خریداران در بازار بورس تهران بود.

گروه انبوه سازی و مستغلات برای دومین روز پیاپی مورد استقبال خریداران قرار گرفت و تعداد نماد‌های مثبت در این گروه از سایر گروه‌ها بیشتر بود.

در بازار روز جاری گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند بلوک ۳۰ درصدی نماد شیران را آگهی کرد و همین موضوع باعث شد تا نیم ساعت ابتدایی بازار توجه ویژه‌ای به این نماد شود و ارزش معالاتی خوبی را رقم بزند. این نماد توانست در پایان روز معاملاتی حدود ۹۰ میلیارد تومان خالص ورود پول حقیقی‌ها را به خود جلب کند.

البته در نهایت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خالص خروج پول‌های حقیقی از بازار بورس اوراق بهادار ثبت شد.

نماد اخابر (مخابرات ایران) تنها نمادی بود که بیشترین تأثیر را روی شاخص کل بورس داشت. ارزش معاملات در روز جاری حوالی ۵۵۰۰ میلیارد تومان رقم خورد و گروه‌های شیمیایی، خودرویی و انبوه سازی به ترتیب ۳۱۷، ۳۵۶ و ۳۰۶ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود اختصاص دادند.

خبر دیگر این که در نشست جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان مردم کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ را رد کردند و به دولت فرصت ۷ روزه برای بررسی و ارائه مجدد آن دادند.

 در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در حمایت از کلیات گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حقوق بازنشستگان نامه نوشته و عزیزان نگران متناسب سازی حقوق بازنشستگان نباشند. اما این اظهارات نتوانست نمایندگان را قانع کند و برخی از نمایندگان به جایگاه سخنران رفتند و خطاب به حاجی بابایی اعلام می‌کردند نامه کجاست؟

حاجی بابایی در ادامه تأکید کرد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به شورای نگهبان نامه نوشته و -بار مالی- متناسب سازی حقوق بازنشستگان را پذیرفته است. اما همین موضوع برای دقایقی موجب ملتهب شدن فضای مجلس شد

همچنین خبری که در بازار امروز دست به دست می‌شد خبر مجوز واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز (لوازم خانگی) با استاندارد و برچسب انرژی فقط با دو رتبه برتر انرژی بود که عنوان می‌شد این مجوز صادر شده است.

بررسی تکنیکالی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران
در این چند روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران تغییرات خاصی را به خود ندیده است به جز چند روز اخیر که بازار رخ مثبتی به خود گرفت و توانست مقاومت و محدوده ۲.۱ میلیون واحدی را از سر راه خود بردارد در حال حاضر اتفاق خاصی را در نمودار و شاخص کل شاهد نیستیم.

از منظر تکنیکالی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران کمی بالاتر از مقاومت شکسته شده خود در حال نوسان است که این نوسانات حتی در گروه نوسانات جزئی هم قرار نمی‌گیرد.

اما با توجه با افت نیم ساعت پایانی بازار در روز جاری شاهد این موضوع باشیم که بازار در نیمه اول فردای خود با افت یا حداقل با رخ منفی کار را شروع کند. اما روند در شاخص هم وزن همچنان مثبت است و نماد‌های کوچک‌تر بازار در مسیر صعودی خود قرار دارند.

نوسانات شاخص کل حتی جزئی هم نیست

نوسانات شاخص کل حتی جزئی هم نیست

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.