کد خبر: ۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
هرساله تعداد قابل‌توجهی زائر از کشور‌های عربی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند بنابراین هتل‌های بین‌المللی بسیاری وجود دارد که میزبان مسافران ایرانی و غیر ایرانی هستند.

شهر مقدس مشهد ازجمله شهرهای زیارتی کشورمان بشمار می‌رود. وجود پربرکت امام رضا (ع) در مشهد باعث شده، هرساله شیعیان زیادی به‌ویژه عرب‌زبانان به شوق زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد شوند و همین موضوع باعث شده زائران عرب در انتخاب هتل، کمی سردرگم شود؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی هتل های محبوب عرب ها در مشهد بپردازیم.

اگر از زائران عرب در مشهد درباره بهترین هتل های شهر بپرسید، به‌احتمال‌زیاد نام هتل حلما مشهد را خواهید شنید. این هتل 8 طبقه در سال 1394 به‌منظور میزبانی از زائران امام رضا (ع) تأسیس شد. ازآنجایی‌که این هتل در کنار امکانات رفاهی عالی فاصله کوتاهی با حرم (15 دقیقه پیاده‌روی) دارد، از هتل های محبوب عرب ها در مشهد بشمار می‌رود. در ادامه به بررسی کامل این هتل می‌پردازیم.

 

هتل حلما مشهد

همان‌طور که گفتیم هتل هما از هتل های معروف و محبوب مشهد است. این هتل به دلیل 3 ستاره به دلیل خدمات و امکانات رفاهی عالی با هزینه مقرون‌به‌صرفه توانسته جایگاه ویژه‌ای را در دل زائران داشته باشد. هتل حلما در 8 طبقه 70 باب واحد اقامتی شیک و مجهزی را در خود جای‌داده است که در طبقات اول تا هفتم هتل پراکنده‌شده‌اند.

واحدهای اقامتی هتل حلما علاوه بر امکانات رفاهی مناسب، از تنوع بالایی برخوردار هستند به‌طوری‌که مسافران با توجه به تعداد نفرات و سلیقه‌شان می‌توانند اتاق دلخواه خود را رزرو کنند. توجه داشته باشید اقامت در هتل حلما همراه با وعده صبحانه رایگان است، اما چنانچه می‌خواهید از دیگر وعده‌های غذایی بهره‌مند شوید اتاق های فولبرد را برای اقامت انتخاب کنید.

خدمات و امکانات هتل

بااینکه هتل حلما ازجمله هتل های 3 ستاره مشهد است، اما با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب توانسته اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را برای مهمانان خود رقم بزند. از امکانات هتل حلما مشهد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و بوفه صبحانه اشاره کرد که با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین خوراکی‌های خوشمزه پذیرای مهمانان می‌باشد.

این هتل با ارائه امکاناتی نظیر رمپ و ویلچر شرایطی را فراهم کرده است که معلولین و افراد کم‌توان بتوانند به‌راحتی در هتل حلما اقامت داشته باشند. از دیگر خدمات و امکانات هتل حلما می‌توان مواردی همچون فروشگاه، سالن چندمنظوره، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ و... را نام برد.

  • آدرس هتل حلما: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 26
  • فاصله هتل تا حرم: 15 دقیقه پیاده‌روی

 

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یکی از هتل های لوکس و مجلل مشهد معرفی می‌شود که در سال 1393 به‌عنوان هتلی 5 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل مدرن درواقع دو ساختمان به هم چسبیده 18 طبقه‌ای است درمجموع دارای 286 باب واحد اقامتی شیک و مجلل می‌باشد. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت هتل سی نور نمی‌گذرد، اما این هتل به‌منظور ارتقا خدمات و امکانات در سال 1400 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

از مزایای اقامت در هتل سی نور مشهد می‌توان دسترسی آسان به بهترین مراکز خرید مشهد و حرم مطهر اشاره کرد. هتل 5 ستاره سی نور به دلیل ارائه امکانات لاکچری و موقعیت مکانی عالی از هتل های محبوب عرب ها در مشهد محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات هتل

همان‌طور که گفتیم هتل سی نور از هتل های 5 ستاره برتر مشهد بشمار می‌رود؛ بنابراین مسافران از خدمات و امکانات این هتل انتظار بالایی خواهند داشت، بدون اغراق این هتل توانسته فراتر از انتظار مسافران عمل کند.

شما با رزرو اتاق در هتل سی نور از ترانسفر رایگان بهره‌مند خواهید شد؛ کافیست هنگام رزرو اطلاعات پرواز را در توضیحات وارد نماید. شما در هر ساعت از شبانه‌روز که به فرودگاه مشهد برسید به استقبال شما خواهند آمد.

امکانات تفریحی جذاب و متنوع را می‌توان بهترین ویژگی هتل سی نور دانست؛ این هتل امکاناتی تفریحی‌ورزشی نظیر سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، استخر، اتاق بازی، مسیر پیاده‌روی و پارک بازی کودکان برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اگر فکر می‌کنید خدمات و امکانات هتل سی نور به همین موارد ختم می‌شود، سخت در اشتباه هستید. از دیگر خدمات و امکانات هتل سی نور می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر، سالن جلسه، صندوق امانات، فضای سبز، خشک‌شویی، اینترنت، پارکینگ و... اشاره کرد.

  • آدرس هتل: مشهد، خیابان 17 شهریور، نبش دانش شرقی
  • فاصله هتل تا حرم: 15 دقیقه رانندگی

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس ازجمله هتل های محبوب عرب ها در مشهد مقدس بشمار می‌رود؛ چراکه این هتل در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) واقع‌شده است. برخی از واحدهای هتل فردوس به حرم مشرف هستند و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

هتل فردوس مشهد در سال 1390 در خیابان امام رضا (ع) یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر به هدف خدمت‌رسانی به زائرانی ایرانی و غیر ایرانی افتتاح شد. این هتل 8 طبقه شامل 96 واحد اقامتی شیک و دل‌باز می‌باشد. لازم به ذکر اتاق های هتل فردوس با فراهم نمودن خدمات و امکانات عالی، اقامت آرام و راحتی را برای مسافران رقم می‌زند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده، هتل فردوس مشهد همواره موردتوجه زائران قرار بگیرد؛ فاصله کوتاه هتل تا حرم و جاذبه های تفریحی گردشگری مشهد است. مسافران با رزرو هتل فردوس مشهد در هر ساعت از شبانه‌روز، تنها با کمی پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت.

خدمات و امکانات هتل

بااینکه هتل فردوس از هتل های 4 ستاره مشهد است، اما این هتل ازنظر خدمات و امکانات رفاهی با هتل های 5 ستاره رقابت می‌کند. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه و غرفه، سالن همایش، سالن کنفرانس، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین، اتاق برای سیگاری‌ها، خشک‌شویی، اینترنت، اتاق بازی، پارکینگ و... اشاره کرد.

  • آدرس هتل: مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا 8
  • فاصله هتل تا حرم: 9 دقیقه پیاده‌روی

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا از هتل های 5 ستاره مشهد است که احتمالاً نام آن به گوشتان خورده است. این هتل زیبا با معماری اصیل ایرانی سنتی یکی از هتل های محبوب عرب ها در مشهد بشمار می‌رود. ساختمان این هتل به‌قدری جذاب و متفاوت است که نگاه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند.

هتل مدینه‌الرضا در سال 1392 در 150 متری حرم مطهر امام رضا (ع) بناشده و این هتل را می‌توان به‌عنوان یکی از نزدیک‌ترین هتل های مشهد به حرم معرفی کرد. هتل مجلل مدینه الرضا دارای 18 طبقه و 325 واحد اقامتی گوناگون است که اغلب واحدهای اقامتی با چشم‌انداز حرم فضای معنوی را پدید آورده‌اند. در ضمن اتاق های هتل مدینه‌الرضا با طراحی مدرن از امکانات بی‌نظیری برخوردار هستند.

اگر به دنبال اقامتی راحت و مجلل هستید، بدون شک هتل مدینه الرضا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، این هتل علاوه بر زائران ایرانی میزبان زائران عرب نیز می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل

هتل 5 ستاره مدینه الرضا نمونه‌ای از یک اقامتگاه کامل و درجه‌یک است. خدمات و امکانات عالی و بی‌نقص هتل مدینه‌الرضا زبانزد همه مهمانان است. پس با اقامت در هتل مدینه الرضا هیچ کبودی را احساس نخواهید کرد.

از بهترین امکانات هتل مدینه‌الرضا می‌توان به رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی)، ماساژ و اسپا، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر، اتاق عقد، خشک‌شویی، اتاق بازی، بانک، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، پارکینگ و... اشاره کرد.

  • آدرس هتل: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی
  • فاصله هتل تا حرم: 3 دقیقه پیاده‌روی

 

خدمات و امکانات هتل

جمع‌بندی

هرساله تعداد قابل‌توجهی زائر از کشورهای عربی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند بنابراین هتل های بین‌المللی بسیاری وجود دارد که میزبان مسافران ایرانی و غیر ایرانی هستند. درست است که تعداد هتل های بین‌المللی مشهد کم نیست، اما ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی هتل های محبوب عرب ها در مشهد بپردازیم.

برچسب ها: هتل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تتلو در زندان چه کارهایی انجام می دهد؟ title
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.
دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند! title
دختر بچه ۱۰ سال‌های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشن بوده، همبازی‌اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
زنم را به خاطر پدر زنم کشتم! title
۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
دختری که رفیق بیماری‌های نادرش شده! title
این‌بار راوی زندگی آتاناز دختر ۳۶ ساله‌ی مبتلا به سه بیماری هستیم که دردهایش را معجزه می‌داند.
اگر اصولگرایی لقمه‌اش حرام است مجری سیما کارش خراب است! title
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
تمام شهروندان این شهر در یک ساختمان زندگی می‌کنند! title
شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.
آیا استفاده از فلزیاب غیرقانونی است؟! title
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.