کد خبر: ۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

با هدف بازدید و بررسی شعب و باجه‌های بانکی روستایی؛ رئیس هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه به استان سمنان سفر می‌کنند

سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما و شورای اداری مدیریت شعب استان، اول و دوم آذرماه سال جاری برای سفری دو روزه به استان سمنان، سفر می‌کنند.
با هدف بازدید و بررسی شعب و باجه‌های بانکی روستایی؛ رئیس هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه به استان سمنان سفر می‌کنند

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران: در روز اول سفر آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی و معین استان به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان از شعبه شاهرود و باجه‌های تابعه بازدید می‌کنند.
در روز دوم سفر، بهمنی عضو هیات مدیره بانک، شهرکی کیا، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی به همراه فروزان‌خواه از شعب گرمسار و سمنان بازدید کرده و ضمن دیدار با کارکنان و مشتریان، از نزدیک به بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار می‌گیرند.
همچنین، بهمنی عضو هیات مدیره و هیات همراه از کارخانه در حال احداث کشت و صنعت بوران که با تسهیلات 150 میلیارد ریالی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال احداث است، بازدید می‌کنند.
در این سفر، سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، از سه باجه بانکی روستایی لاسجرد، افتر و خیرآباد تحت نظارت شعبه سمنان بازدید و با مسئولان باجه‌‌ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت‌و‌گو می‌کنند.
 محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، بهروز جعفرخانی و بهزاد امیریان از شعبه دامغان و دو باجه بانکی روستایی عبدالله آباد و زرین آباد بازدید و با همکاران شعبه و مسئولان این باجه‌ها گفت‌و‌گو خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی، شعب و حضور در دوازدهمین برنامه به وقت شما، از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه رئیس هیات مدیره و هیات همراه، به استان سمنان است.

جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان سمنان به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب، به ریاست سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره پست بانک ایران و با حضور بهمنی عضو هیات مدیره و هیات همراه، مدیریت شعب استان و جمعی از روسای شعب، دوایر و کارکنان پست بانک استان؛ عصر روز پنجشنبه ۲ آذرماه برگزار شد.
در این جلسه گزارش عملکرد و برنامه‌های مدیریت شعب پست بانک استان سمنان توسط آرش شهرکی‌کیا مدیر امور استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان ارائه شد و در ادامه گزارش و دیدگاههای مطروحه مورد بررسی و هیات حاضر نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند.
در ادامه این نشست نمایندگان روسای شعب و کارکنان ستادی پست بانک استان به ارائه دیدگاهها، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند و پاسخ‌های لازم در این زمینه از سوی جلیلی‌نیا، بهمنی و مدیران حاضر در هیات همراه داده شد.
در پایان جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان سمنان، جلیلی‌نیا در جمع بندی به ارائه رهنمود‌های لازم پرداخت.

دوازدهمین رویداد به وقت شما؛ ویژه ارائه ایده‌ها و پیشنهادات باجه‌های بانکی روستایی مدیریت شعب پست بانک استان سمنان با حضور سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه و جمعی از مسئولان باجه‌های بانکی استان، روسای شعب و کارکنان استان بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲ آذرماه برگزار شد.
در این رویداد ۹ نفر از مسئولان باجه‌های منتخب به ارائه ایده، طرح‌ها و تجارب خود در جهت بهبود روند امور و خدمات پرداختند و در ادامه هیات حاضر در جلسه ضمن بررسی ایده‌های مطروحه، دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
در این جلسه مهندس بهمنی در جمع‌بندی ایده‌های مطروحه، عمده آنها را متناسب با سیاست‌ها و روبکردهای بانک در زمینه بانکداری دیجیتال ذکر کرد.
در ادامه با اهدای لوح تقدیر و تندیس از ۹ نفر از ایده پردازان منتخب تجلیل شد‌ و در پایان آرش شهرکی‌کیا مدیر امور استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارش تحلیلی عملکرد باجه‌های بانکی استان سمنان را از نظر شاخص‌های مختلف ارائه کرد.

سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره، بهمنی عضو هیات مدیره، حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان  از شعبه مشاهیر پست بانک سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری انجام شده، هیات بازدید کننده از نزدیک به گفتگوی صمیمی با کارکنان شعبه پرداخته و از نزدیک به بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره، حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری و آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، پست بانک ایران، از باجه بانکی روستای لاسجرد مدیریت شعب پست بانک استان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری انجام شد، جلیلی‌نیا و هیات همراه به گفتگوی صمیمی با مسئول باجه بانکی لاسجرد و مشتریان آن پرداخته و از نزدیک روند ارائه خدمات و تسهیلات را مور بررسی قرار دادند.

محمد غلامی مشاور مدیر عامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی پست بانک ایران از شعبه پست بانک دامغان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری انجام شد، غلامی و هیات همراه به گفتگوی صمیمی با رئیس شعبه و مشتریان آن پرداخته و از نزدیک روند ارائه خدمات و تسهیلات را مورد بررسی قرار دادند.

سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره، بهمنی عضو هیات مدیره، حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان از کارخانه در حال احداث کشت و صنعت بوران که با تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال احداث است، بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری انجام شد، هیات بازدید کننده از نزدیک به گفتگوی صمیمی با مدیران کارخانه پرداخته و وضعیت پرداخت تسهیلات و پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است: کارخانه در حال احداث کشت و صنعت بوران در ۲۰ کیلو متری سمنان واقع شده است.

محمد غلامی مشاور مدیر عامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و بهزاد امیریان رئیس اداره کل پشتیبانی پست بانک ایران از باجه بانکی روستای عبد الله آباد مدیریت شعب پست بانک استان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه 2 آذرماه جاری انجام شد، غلامی و هیات همراه به گفتگوی صمیمی با مسئول و مشتریان باجه پرداخته و از نزدیک روند ارائه خدمات و تسهیلات را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک  ایران و هیات همراه از شعبه پست بانک گرمسار بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری انجام شده، مهندس بهمنی از نزدیک به گفتگو با رئیس و کارکنان شعبه پرداخته و به بررسی وضعیت پرداخت و پرونده‌های تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفت.
 در جریان  این بازدید رسول آلبویه دهیار روستای شه سفید گرمسار و مدیر عامل شرکت تعاونی بخش مرکزی با حضور در شعبه با مهندس بهمنی دیدار و گفتگو نمود و از خدمات و تسهیلات پست بانک ایران تقدیر و تشکر کرد.

سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره، حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری و شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، پست بانک ایران، از باجه بانکی روستای خیر آباد مدیریت شعب پست بانک استان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری و با همراهی حسین احمدی رئیس شعبه مرکزی سمنان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای خیرآباد انجام شد، جلیلی نیا و هیات همراه به گفتگوی صمیمی با مسئول باجه و مشتریان آن پرداخته و از نزدیک روند ارائه خدمات و تسهیلات را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس فرهاد  بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه فروزان‌خواه مدیر شعب استان سمنان و  فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی از باجه بانکی شهرک صنعتی جنت آباد مدیریت شعب پست بانک استان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه ۲ آذرماه جاری و با همراهی حمید فرح بخش رئیس حوزه خزانه‌داری، محمدحسن طاهریان رئیس حوزه حراست، مجتبی کریمی رئیس شعبه گرمسار و نجم‌الدین کارشناس روابط عمومی استان انجام شد، مهندس بهمنی و هیات همراه از نزدیک به گفتگوی صمیمی با مسئول و کارکنان باجه پرداخته و به بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات پرداخته و در جریان روند امور، مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر