کد خبر: ۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی و روی آوردن به روش‌های نوین دیجیتال در اولویت همکاران بانک توسعه تعاون قرار گیرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تشریح راهبرد‌های بازاریابی بانک گفت: اگر بخواهیم به ماموریت اصلی بانک عمل کرده و در رقابت شدید در بازار پول بمانیم باید از روش‌های جدید بازاریابی برای جذب منابع استفاده کنیم.
بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی و روی آوردن به روش‌های نوین دیجیتال در اولویت همکاران بانک توسعه تعاون قرار گیرد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛محمد شیخ حسینی در «کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی؛ تجهیز منابع کم هزینه با رویکرد بازاریابی» اعلام کرد: بانک‌ها برای تجهیز منابع پایدار و ارزان قیمت با چالش مواجه هستند و همه نهاد‌های مالی به دنبال روش‌های نوین جذب منابع هستند.
وی ادامه داد:منابع و نقدینگی مثل جریان خون برای بدن است، این جریان نباید دچار وقفه یا سکته شود چرا که سازمان را با اختلال و حتی مرگ روبرو می‌کند.
شیخ حسینی با اشاره به عوامل موثر بر جذب منابع بیان کرد: گام اول برای کسب سود، جذب منابع با اولویت منابع ارزان است. مدیر عامل بانک توسعه تعاون، مولفه‌های مهم در جذب منابع را «بازاریابی» و «خلاقیت» اعلام کرد و گفت: در این بازار رقابتی آن بانک و شعبه‌ای موفق است که با ابتکار عمل و خلاقیت منابع و مشتری جذب کند.
به گفته وی، با روش‌های سنتی و قدیمی نمی‌توان در بازار رقابتی به جذب منابع پرداخت بلکه باید به دنبال روش‌های جدید برای جذب منابع با الویت جذب منابع ارزان باشیم.
وی با اشاره به شعب گسترده بانک در سراسر کشور اظهار کرد: موثرترین استراتژی بازاریابی، برقراری ارتباط موثر و جذب مشتریان محلی است.
به گفته شیخ حسینی، فناوری‌های نوین و بانکداری دیجیتال با ثبت تجربه خوب برای مشتری نقش مهمی در جذب منابع خواهد داشت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: مشتریان به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که کمترین پیچیدگی و بالاترین سرعت را دارند. وی تاکید کرد: افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات خرد باید به صورت غیر حضوری که در قالب تفاهم نامه با برخی دستگاه‌ها عملیاتی شده بود باید در تمام شعبه‌های بانک توسعه تعاون عملیاتی شود.
شیخ حسینی اعلام کرد: بهبود ارتباط با مشتریان، رکن و محور اصلی فعالیت و موفقیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مشتری محور است. اگر رضایت مشتری حاصل شود به تبع آن وفاداری مشتری ایجاد خواد شد.
این مقام بانکی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده سامانه مدیریت ارتباط با مشتری گفت:برای داشتن ارتباط موثر و هدفمند با مشتری باید از ابزار‌ها و سامانه‌های جدید CRM استفاده کنیم.
وی افزود: مدیران استان‌ها و روسای شعب باید ارتباط دائمی و هدفمند با مشتریان ویژه داشته باشند. اتحادیه‌ها وتعاونی‌های هر استان در اولویت این ارتباط هستند. مدیر عامل بانک توسعه تعاون یکی از مولفه‌های بازاریابی را «خلق ارزش» برای مشتری اعلام کرد وگفت: خلق ارزش فراتر از سود است. در قالب این مفهوم راهبردی باید نیاز‌های مشتری را شناسایی کرده و پاسخ متناسب با آن در قالب خدمات و محصولات با کیفیت و با سرعت ارائه داد.
شیخ حسینی ادامه داد: دربانک به عنوان یک بنگاه خدماتی مشتری محور نحوه و چکونگی ارائه خدمات و محصولات از خود محصول مهم‌تر است.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو بانک‌های با حداقل نارضایتی است و بدنه اجتماعی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها نگاه احترام آمیز به بانک دارند و با همین سرمایه اجتماعی می‌توان ارتباط پایدار و هدفمند با مشتریان در راستای جذب منابع تعریف کرد.
شیخ حسینی، راه اندازی باشگاه مشتریان و فراهم کردن محیط برای مشتریان را جزو دیگر اولویت‌های بازاریابی اعلام کرد و گفت: بازاریابی دیجیتال و نسل پنجم بازاریابی که مبتنی بر داده است باید در اولویت همکاران صف و ستاد قرار گیرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان باید محصولات به روز و مدرن ارائه داد. محصولاتی وخدماتی که شخصی سازی شده و موجب ایجاد مزیت رقابتی برای بانک می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به اصول مهم بازاریابی اشاره کرد وگفت: در مدل STP بخش بندی بازار، هدف گذاری و جایگاه یابی در اولویت قرار می‌گیرد.
شیخ حسینی ادامه داد: متخصصان بازاریابی روش‌های متنوع دیگری همچون ۴p، ۵p و ۷p با استفاده و توجه به آمیخته‌های بازار یابی مانند محصول، قیمت، پرو موشن، مکان ارائه خدمات، فرآیند ها، محیط و تجهیزات و پرسنل برای بازاریابی تجویز می‌کنند که هر سازمان و بنگاه اقتصادی می‌تواند به فراخور ماموریت و اولویت از آن‌ها استفاده کند. نکته مهم این است که خدمتی که همکاران ما در سراسر کشور ارائه می‌دهند، بتواند تصویر مثبتی از بانک در ذهن مشتری ایجاد کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بازاریابی محدود به واحد بازاریابی بانک نیست بلکه همه پنج هزار نیروی بانک از مدیرعامل و هیأت مدیره گرفته تا معاونین، مدیران ستادی و استانی و همکاران شعب و شرکت‌ها مجهزبه مهارت نرم ارتباطی و آموزش باید به بازاریابی بپردازند. شیخ حسینی تاکید کرد: تمرکز بر جذب منابع و بازاریابی موفقیت و سودآوری بانک را تضمین می‌کند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مقتدی صدر خواستار انحلال و خلع سلاح فوری حشدالشعبی شد! مقتدی صدر خواستار انحلال و خلع سلاح فوری حشدالشعبی شد!
رهبر جریان صدر در عراق خواستار تحویل تمامی سلاح‌ها به دولت عراق و انحلال گروه‌های شبه‌نظامی شد.
تخت روانچی:: آیا ما می‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم؟ تخت روانچی:: آیا ما می‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم؟
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص تعلیق همکاری‌ها با آژانس گفت: این شورای عالی امنیت ملی ایران است که مسیر همکاری آینده ما با اژانس را مشخص خواهد کرد. سفیر ما در وین با مدیرکل اژانس در تماس است و این موارد را به او منتقل می‌کند.
توییت جدید رئیس‌جمهور پزشکیان توییت جدید رئیس‌جمهور پزشکیان
مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حضورش در هفدهمین اجلاس اکو، نوشت: در هفدهمین اجلاس اکو، با اعتراض به تجاوز به خاک ایران، از مواضع مسئولانه کشور‌های منطقه تشکر کردم.
حماس با آتش بس موافقت کرد! حماس با آتش بس موافقت کرد!
رسانه‌های رژیم صهیونیستی جزئیاتی از آتش بس احتمالی این رژیم با مقاومت اسلامی را منتشر کردند.
در ۴۳ سال گذشته چهار دیپلمات ایرانی به نیرو‌های اشغالگر تحویل داده شدند در ۴۳ سال گذشته چهار دیپلمات ایرانی به نیرو‌های اشغالگر تحویل داده شدند
«همان‌طور که بار‌ها تصریح شده است، شواهد و قرائن زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند دیپلمات‌های ایرانی در زمان اشغال خاک لبنان توسط رژیم صهیونیستی توسط گروهی مسلح در داخل لبنان ربوده و به نیرو‌های اشغالگر تحویل داده شده و به سرزمین‌های اشغالی منتقل شدند.»
ترامپ: ایران با توقف غنی‌سازی موافقت نکرده است ترامپ: ایران با توقف غنی‌سازی موافقت نکرده است
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید ایران با دست کشیدن از غنی‌سازی اورانیوم موافقت نکرده است.
موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند
موشک هوا به هوای PL-۱۵، شاهکار نظامی چین، با برد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری و فناوری هدایت پیشرفته، به یکی از پیشرفته‌ترین تسلیحات جهان تبدیل شده است. این موشک که از جنگنده‌هایی، چون J-۱۰ و J-۳۵ شلیک می‌شود، با توانایی درگیری فراتر از دید، تهدیدی جدی برای رقبا در آسمان است
برگزیده
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: «دورکاران نیز به وظایف خود عمل می‌کنند و حقوق را مطابق قانون دریافت کنند.»
پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید
روغن ذرت منبع غنی ویتامین E، بهبود عملکرد سیستم عصبی، کاهش کلسترول بد خون LDL، کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه، سلامت قلب و عروق، حاوی امگا ۶ و ۹، حاوی فیتواسترول‌های طبیعی، مقاومت حرارتی بالا است.
صفحه خبر بالای تصاویر