کد خبر: ۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
شاید اگر علی دایی نبود، فوتبال رضا اسدی هافبک دفاعی کنونی پرسپولیس ۳ سال پیش برای همیشه تمام می‌شد!
شاید اگر علی دایی نبود، فوتبال رضا اسدی هافبک دفاعی کنونی پرسپولیس ۳ سال پیش برای همیشه تمام می‌شد!
 
علی دایی و  و ماجرای هافبک پرسپولیس
 
مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو: اواخر تابستان سال ۱۳۹۷ رضا اسدی هافبک جوان آن روزهای سایپا به مصدومیتی مواجه شد که در فوتبال ایران بی سابقه بوده است. انگشت شست پای این هافبک دفاعی قد بلند به نوعی خُرد شد که جزو مصدومیت‌های نادر فوتبال محسوب می‌شود.

رضا اسدی و مسئولان باشگاه سایپا تلاش کردند آسیب دیدگی انگشت بزرگ پای این بازیکن در ایران درمان شود اما هیچ پزشکی برای معالجه آن پیدا نشد! در این میا ن یکی از پزشکان توصیه کرد رضا اسدی ادامه درمان خود را در خارج از کشور و امارات پیگیری کند؛ چرا که امکان بازسازی و ترمیم انگشت پای تقریبا از بین رفته این بازیکن در داخل ایران وجود نداشت.

نکته جالب اینجاست که درآن مقطع " رضا درویش" مدیرعامل وقت سایپا به این بازیکن و علی دایی سرمربی وقت خودروسازان گفت که فعلا باشگاه پولی برای اعزام رضا اسدی به خارج از کشور و امارات ندارد! با این وجود علی دایی اعلام آمادگی کرد از جیب شخصی اش هزینه درمان شاگرد جوانش درآن روزها را بپردازد. رضا درویش ضمن استقبال از این موضوع به علی دایی قول داد این هزینه درآینده پرداخت می‌شود که هرگز هم پرداخت نشد!

شهریار محبوب فوتبال ایران، درآن مقطع ۵۲ هزار درهم از جیب شخصی خودش هزینه کرد تا رضا اسدی عازم امارات شود در کشور امارات به پای مصدوم و انگشت شست رضا اسدی ژل مخصوص تزریق شد و این بازیکن پس از نیم فصل دوری از میادین فوتبال بالاخره به تیمش برگشت. او درادامه به تراکتور تبریز رفت و توانست نام خودش را به عنوان یک هافبک مستعد و توانمند بر سر زبان‌ها بیندازد.

اسدی آنقدر در تراکتور خوب و موفق ظاهر شد که توجه یحیی گل محمدی را به خود جلب کرد. سرمربی پرسپولیس یکی، دوسالی به دنبال خرید این هافبک بلند بالا بود و در نهایت هم موفق به خرید رضا اسدی شد. اینکه اسدی هنوز آن روزها را به یاد دارد یا محبت علی دایی را فراموش کرده یا نه؟ نمی‌دانیم!

آنچه می‌دانیم لطف بزرگی بود که دایی به یک بازیکن جوان و مستعد کرد تا فوتبالش نابود نشود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.