کد خبر: ۳۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
مدیرعامل پست بانک ایران در مدیریت شعب استان اصفهان:
بهزاد شیری مدیرعامل بانک با بیان اینکه یکی از شاخص‌ها و رمز موفقیت روسای شعب داشتن آگاهی و کسب اطلاعات جامع از روند اقدامات و حرکت شعبه در تمامی شاخص‌های بانکی است، گفت: مدیریت شعب استان اصفهان در حوزه بانکداری شرکتی پیشرو و پیش گام بوده است و برای رسیدن به اهداف بزرگتر، پشتیبانی و حمایت لازم انجام خواهد شد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران:شیری در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان اصفهان که عصر روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در مدیریت شعب این استان، برگزار شد، ضمن با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تمجید از روحیه ایثارگری و شهادت در اصفهان گفت: عملکرد مثبت مدیریت شعب این استان در زمینه خدمات ارزی، طرح سفیران، نسبت چک‌های شعب به کل چک‌های بانکی و بانکداری شرکتی نمونه موفق عملکردی آن منطقه در حوزه‌های یاد شده است که الگوبرداری سایر مناطق و استان‌ها در این خصوص، بانک را چند پله به جلو هدایت خواهد کرد.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه روند حرکت بانک در مسیر توسعه و بالندگی است وخوشبختانه به یک جایگاه مقبول و متوازنی در شبکه بانکی رسیده ایم، تصریح کرد: بی شک هرچه این اتحاد، انسجام و همسویی مجموعه واحد‌ها با سیاست‌های بانک بیشتر باشد و از ظرفیت‌های موجود بهتر استفاده کنیم، به طور قطع با تضمین سلامت تمام اجزا و ارکان آن، سریع‌تر به اهداف تعیین شده در سند راهبردی بانک دست خواهیم یافت.
شیری با اشاره به اینکه مدیریت شعب استان اصفهان در عملکرد استانی باید الگوی استان‌ها قرار بگیرد، افزود: اجرای طرح بسته تسهیلاتی ویژه برای روستاییان پیشنهاد خوبی است و مدیریت شعب استان اصفهان می‌تواند بر اساس سیاست‌ها و اختیارات تفویضی و راهکار‌های کاربردی، آن را اجرایی و در صورت کارکرد مناسب به سایر استان‌ها، تسری خواهد یافت.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ها و رمز موفقیت روسای شعب داشتن آگاهی و کسب اطلاعات جامع از روند اقدامات و حرکت شعبه در تمامی شاخص‌های بانکی است، افزود: مدیریت شعب استان اصفهان در مجموع حرکت خوبی را شروع کرده و تمام شعب همانند اجزای یک کل واحد، باید به تمامی شاخص‌های عملیاتی بانک در حوزه عمل اشراف کامل داشته و روزانه آن را کنترل کنند.
شیری ادامه داد: مدیریت شعب استان اصفهان در حوزه بانکداری شرکتی پیشرو و پیش گام بوده است و برای رسیدن به اهداف بزرگتر، پشتیبانی و حمایت لازم انجام خواهد شد.
در ادامه این جلسه سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و هیات همراه ضمن ارائه مطالب خود به نکات مطرح شده در جلسه پاسخ دادند
همچنین، در ابتدای جلسه، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی، گزارشی از وضعیت عملکرد استان را در شاخص‌های منابع، مصارف، نسبت مطالبات، مدیریت نقدینگی، وضعیت بانکداری الکترونیک به تفکیک شعب و باجه‌های بانکی روستایی، درصد تحقق اهداف سپرده‌ای، تعداد و مبلغ چک‌های عودتی، عملکرد طرح سفیران، راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود برای ارتقا و بهبود عملکرد استان را ارائه داد.
بر اساس این گزارش، در طی دو روز سفر به استان اصفهان برای بازدید و بررسی عملکرد شعب استان، هیات همراه، از شعب و تعدادی از باجه‌های بانکی روستایی بازدید کرده و در جریان چگونگی ارائه تسهیلات خرد، خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات تکلیفی قرار گرفتند و راهنمایی و رهنمود‌های لازم ارائه شد.
همچنین در صبح دومین روز سفر به استان اصفهان، یازدهمین «رویداد به وقت شما» با سخنرانی مدیرعامل و معرفی ۱۳ ایده برتر و دو تجربه موفق مسئولان باجه‌های بانکی روستایی و با حضور مسئولان باجه‌های بانکی روستایی استان، برگزار شد.

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.