مخاطب 24- اعلام جریمه مربیان و بازیکنان پرسپولیس با توجه به نتایج دور از انتظار پرسپولیس در چند بازی اخیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان، حواشی جدیدی را آغاز کرده است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس با یک تصمیم عجولانه حالا توپ را در زمین خود انداخته و حالا باز هم یحیی گل محمدی را ناراحت کرده است. درحالی که پس از شکست مقابل سپاهان شرایط متفاوت بود.

اگرچه همین جریمه نیز با واکنش های متفاوتی همراه شده و با وجود مخالفت برخی، گروهی از هواداران نیز موافق این قضیه هستند که کنار پاداش باید جریمه هم تعریف شود اما هرچه هست شرایط به سمت بی نظمی سوق داده شده است.

حال پرسپولیس قرار است پس از دو روز تعطیلی تمرین کند و هنوز مشخص نیست این تمرین برگزار می شود یا نه. برخی از اعتصاب یحیی و شاگردانش خبر می دهند و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و مدعی هستند یحیی باز هم قرار است یک اتفاق تکراری را رقم بزند. یک مصاحبه تند و سپس اعلام استعفا!

گویا یحیی به شدت از تصمیم باشگاه ناراحت است و حتی زمزمه هایی به بیرون درز پیدا کرده که نمی خواهد در تمرین حاضر شود و طبیعی است بازیکنان نیز تمایلی به تمرین کردن نداشته باشند. دقیقا مشابه همان اتفاقاتی که چند هفته قبل رخ داد و یحیی با قهر از تمرینات راهی دبی شد.

حال باید دید درنهایت امروز تمرین برگزار شده و گلایه های یحیی با انجام یک مصاحبه جمع می شود یا اتفاقات جدیدی در راه است.