به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:شریفی در این دیدار ضمن اشاره به پرداخت روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت، این موضوع را حاصل تلاش همه اعضاء خانواده بزرگ بیمه ایران دانست و گفت برای اداره شرکت دست یاری به سمت همه ذینفعان مان دراز میکنیم.
ریاست هیات مدیره همچنین اضافه کرد: برای بقاء در بازار مجبور به تغییر ریل کسب و کارمان هستیم و راهبرد شرکت استفاده از سامانههای تولید شده میباشد. با استفاده از همین سامانهها پیشنهاد پرداخت روزانه کارمزد را مطرح کرده ایم.
از برکات استفاده از سامانهها در خدمت به بیمه گذاران، درخواست برگشت بیمه گزارانی که پرتفوی خود را از بیمه ایران برده بودند میباشد.
شریفی با اشاره به مشکلات طرح شده توسط نمایندگان اشاره کرد: ما در بیمه ایران به دنبال تسهیل مسیر کسب و کار نمایندگان هستیم و مدیرکل استان هرمزگان موظف به پیگیری مشکلات نمایندگان میباشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی در این دیدار با حضور مدیر کل شعب استان هرمزگان و کارکنان و نمایندگان شعبه کیش، نمایندگان هر کدام به بیان مشکلات کسب و کار خود پرداخته و در ادامه نیز مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران با برش کیک منقش به نشان بیمه ایران و اهدای لوح تقدیر به کارکنان شعبه برگزار گردید.