به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:حسن شریفی، طی سخنانی در آیین هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، با اعلام انزجار از ستمگری بزرگترین ستمگر دوران، رژیم غاصب صهیونیستی و جنایاتش در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین، از بزرگان و پیشکسوتان گرانمایه شرکت یاد کرد و اظهار داشت: امسال بر چند مولفه تاثیر گذار تاکید کردیم که حرکت به سمت توسعه شفافیت در پهنه تصمیم سازی تا تصمیم گیری از جمله مهمترین آنها بود.
در این مراسم که دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲، با حضور دکتر محمدجواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکترعلی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی ایران، مدیران ارشد صنعت بیمه کشور، مدیران عامل سابق و اسبق بیمه ایران و حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی، اعضای کانون سراسری انجمنهای صنفی نمایندگان بیمه ایران، اعضای کانون بازنشستگان، پیشکسوتان، گروهی از بیمه گذاران عمده حقوقی و حقیقی و همکاران شرکت سهامی بیمه ایران در سالن همایشهای ساختمان مرکزی بیمه ایران شرکت برگزار شد، شریفی گفت: مؤلفه دوم که در سرلوحه قرار گرفت تلاش برای ارتقای خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی است که نمونههای مشخص این تلاش جهادگونه، توسعه سامانه بیمه ایران من، درمان پلاس و ... بوده است و تمام این اقدامات را با راهبرد بهینه سازی خدمات پس از فروش انجام دادیم.
وی افزود: سال قبل آن چه وجهه همت ما بود خدمتگذاری به مردم و برآوردن توقع حاکمیت از بزرگترین شرکت بیمه گر و تنها شرکت دولتی صنعت بیمه بود. در سالی که گذشت بر چند موضوع تکیه کردیم. به عبارت گویاتر از میان همه آنچه میتواند در سازمان رخ دهد بر چند مولفه تمرکز کردیم. در ابتدای همه این عوامل، حرکت به سمت توسعه شفافیت در پهنه تصمیم سازی تا تصمیم گیری را به جد دنبال کردیم. مصداق بارز این تلاش جهادگرانه در حوزه شفافیت، تهیه و راه اندازی داشبوردهای مدیریتی با هدف حکمرانی دادهها و جلوگیری از تشتت تصمیم گیری است. راهبرد اساسی بیمه ایران، حرکت در مسیر شفاف و شیشهای بوده و خواهد بود. در انتصابات هم شفاف عمل کردیم. فارغ از برداشتهای شخصی، اما برای نصب افراد، نظام ارزیابی ۳۶۰ درجه را راه اندازی کردیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران، مؤلفه دوم که در سرلوحه امور شرکت قرار گرفت را تلاش برای ارتقای خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی دانست و افزود: در بیمه ایران یکدل شدیم که با صرف فعل خواستن، به توانایی بالاتر برسیم که بتوانیم خدمتی متمایز را به مردم عزیز ارائه کنیم. نمونههای مشخص این تلاش جهادگونه، توسعه سامانه بیمه ایران من، درمان پلاس و ... است و تمام این اقدامات را با راهبرد بهینه سازی خدمات پس از فروش انجام دادیم.
مدیرعامل بیمه ایران به موضوع توفیق در پرداخت روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت به مردم عزیز در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و افزود: در پایان از یکایک همکارانم که یاریگر مدیریت شرکت برای اداره امور بودند تشکر میکنم و به طور ویژه از همراهی اعضای محترم هیأت مدیره که با همدلی و انسجام در مسیر صعب شرکت داری، بیمه ایران را به سرمنزل مقصود رهنمون میشوند کمال امتنان خود را اعلام مینمایم.
رونمایی از طرح تکافل بیمه ایران
رونمایی از «طرح تکافل تکمیلی عمر و حوادث کارکنان دولت» به عنوان بزرگترین طرح ملی صنعت بیمه کشور در سال جاری نیز از دیگر برنامههای این مراسم بود که توسط آقایان دکتر شریف زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی ایران و شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران انجام شد.
سخنرانیهای محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، سید مجید بختیاری مدیر عامل سابق بیمه ایران و محمد رضا موحد سرپرست معاونت نظارت بر بیمههای زندگی مدیریت بیمههای اشخاص با «موضوع بیمه تکافل بیمه ایران» ونیز اجرای گروه موسیقی و اهدای جوایز بین حضار در سالن مراسم به قید قرعه و پخش تعدادی تیزر و کلیپ، از دیگر برنامههای هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران بود.
پخش مستقیم مراسم
آیین گرامیداشت هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران با حضور حسن شریفی مدیر عامل محترم، از ساعت ۸ روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به صورت مستقیم در فضای مجازی پخش شد.
همکاران و علاقهمندان برای تماشای زنده برنامههای این مراسم از طریق صفحه رسمی بیمه ایران در پلتفرم «آپارات» اقدام کردند.