کد خبر: ۳۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
نیمار به دلیل خیانت‌هایی که به همسرش داشته از او جدا می‌شود، اما این دو به دلیل دختر نوزادشان روابط دوستانه‌ای خواهند داشت.

مخاطب 24- قرار است نیمار داسیلوای برزیلی، مهاجم فعلی الهلال عربستان، از برونا بیانکاردی طلاق بگیرد. ستاره برزیلی برای دومین بار شاهد پایان یک زندگی عاطفی است.

تیاگو سودری، روزنامه‌نگار برزیلی در ستون خود در روزنامه برزیلی Terra، جزئیات جدایی نیمار و همسرش و دلایل آن را فاش کرد. این بازیکن در حال حاضر به دلیل پارگی و جراحی رباط صلیبی برای مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

جشنی که به زندگی مشترک نیمار پایان داد

نیمار و برونا یک ماه پیش تولد ماویه، دخترشان، را جشن گرفتند که ۱۲ سال پس از تولد اولین پسرش، دنی لوکا، از نامزد سابق بازیکن برزیلی یعنی کارولینا دانتاس، رخ داد.

زندگی نیمار و برونا شاهد اختلافات و تنش‌های زیادی بود که از دید رسانه‌ها پنهان نماند. در واقع مهاجم سابق بارسلونا مدام به همسرش خیانت می‌کرد.

روزنامه برزیلی کوریره براسیلنسه چند روز پیش گزارش داد که نیمار ۹۲ بار به برونا خیانت کرده و آخرین بار که در مهمانی فوق بوده، موجب شد تا برونا تصمیم به طلاق بگیرد. با این حال، این روزنامه تایید کرد که رابطه بین این زوج به دلیل دختر تازه متولد شده دوستانه باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید

نیمار و خیانت شماره ۹۲

نود و دومین خیانت نیمار به همسرش در یک مهمانی که ۲۸ اکتبر در ویلای واقع در منطقه مانگارتیبا برگزار شد، رخ داد.

برونا چند روز پیش در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام با کنایه به نیمار نوشت: اگر کسی مشکلی در کاری که انجام می‌دهد نمی‌بیند، انتظار نداشته باشید تغییر کند.

رابطه نیمار و برونا از اولین ملاقات آن‌ها در سال ۲۰۲۰، ۳ سال به طول انجامید و رابطه آن‌ها برای مدتی از چشم رسانه‌ها دور ماند تا اینکه بعداً علنی شد. برونا ۲۹ ساله در سائوپائولو به دنیا آمد. او در رشته بازاریابی و مدلینگ تحصیل کرده است. ثروت او ۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

جزئیات قرارداد طلاق نیمار و همسرش

رسانه‌های برزیلی اشاره کردند که نیمار و همسرش ۳ بند را در تفاهم‌نامه طلاق خود قرار داده‌اند که هر یک از طرفین باید به آن پایبند باشند.

بند اول طلاق مقرر می‌دارد که نیمار حق دارد هر زمانی که بخواهد با دخترش ملاقات کند و در تعطیلات همراه او باشد. همچنین این بازیکن حق دارد هر زمان که بخواهد درخواست کند تا همسر سابق و دخترش به ریاض سفر کنند تا با آن‌ها دیدار کند.

بند دوم مربوط به نفقه‌ای است که بازیکن برزیلی به برونا می‌پردازد که شامل دستمزد پرستاران، خانه مجلل، اتومبیل، بادیگارد‌ها و ... نیز می‌شود.

بند سوم و آخرین مورد مربوط به برونا است. در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با بازیکن و یا جنجال‌هایی که در اطراف او ایجاد می‌شود، نباید در رسانه‌ها یا صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی در مورد نیمار صحبت کند.

دو طلاق برای نیمار چقدر آب خورد؟

نیمار به نامزد اولش ماهانه ۲۱۷۰۰ دلار می‌پردازد، اما برای برونا مبلغ نفقه ۴۰۹۴۰ دلار در ماه خواهد بود که معادل دو ساعت حقوق او در الهلال است. او در الهلال سالانه ۲۰۰ میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند.

 

منبع: تابناک

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس: مورد غضب مافیای خودرو هستم title
یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند ۲۰۳۰ است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.