کد خبر: ۳۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
مدیرعامل پست‌بانک ایران:
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: پست‌بانک ایران در ماه منتهی به پایان مهر ۱۴۰۲، تعداد ۴۸ فقره وام به مبلغ سه هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کرده است.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران:«بهزاد شیری» مدیرعامل پست بانک ایران در گفتگو با خبرنگار ایرنا به تشریح عملکرد این مجموعه در بازه زمانی منتهی به پایان مهرماه ۱۴۰۲ پرداخت.
یکی از اقدامات مهمی که پست بانک ایران انجام می‌دهد مربوط به افتتاح باجه‌های بانکی روستایی در روستا‌های کشور است. شیری در این خصوص گفت: اکنون در شهر‌ها و روستا‌های کشور ۴۰۳ شعبه پست‌بانک و ۵ هزار و ۷۲۳ باجه بانکی روستایی فعال است.
شیری با تأکید بر اینکه منابع کل این بانک از مهر سال گذشته تا کنون رشد ۲۷ درصدی و منابع موثر رشد ۲۹.۵ درصدی داشته است، تصریح کرد: تعداد دستگاه‌های صادرکننده کارت آنی باجه‌های بانکی روستایی با رشد ۵۲ درصدی به ۳ هزار و ۲۹ دستگاه افزایش داشته است و همچنین مبلغ سپرده‌های باجه‌های بانکی روستایی نیز رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرده و به ۵۵۸.۸ هزار میلیارد ریال رسیده است.
وی درباره تسهیلات پرداختی در بازه زمانی منتهی به مهر ۱۴۰۲ افزود: تعداد ۱۰۵ هزار و ۴۳۵ فقره تسهیلات خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و ۲ هزار و ۸۲۳ تسهیلات کلان بالای ۳۰۰ میلیون تومان در ماه منتهی به پایان مهر ۱۴۰۲، پرداخت شده است که جمع تسهیلات را به ۱۰۸ هزار و ۲۵۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴۶.۵ هزار میلیارد ریال می‌رساند.
شیری با بیان اینکه پست بانک ایران اعتقاد ویژه‌ای به اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، تاکید کرد: تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۸ فقره وام به مبلغ سه هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است که تعداد تسهیلات پرداختی ۴۸ درصد کاهش داشته، اما به مبالغ آن ۳ درصد افزوده شده است.
وی درباره ابزار‌های الکترونیکی که در این بانک مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با رشد ۵ درصدی، تعداد خودپرداز‌ها اکنون به ۳ هزار و ۷۶۳، پایانه‌های فروشگاهی با رشد ۳۱ درصدی به ۳۰۹ هزار و ۷۰۰ و تعداد درگاه‌های مدرن نیز از ۷ میلیون و ۵۲۶ هزار درگاه عبور کرده است و در این بخش شاهد رشد ۸۳ درصدی بودیم.
بهزاد شیری با بیان اینکه مبالغ تراکنش‌های مربوط به پست بانک ایران افزایش ۴۲ درصدی را تجربه کرده است، گفت: مجموع مبالغ تراکنش‌ها در مهر ماه ۱۴۰۲ به ۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسیده است که در سال گذشته این رقم ۳ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.