کد خبر: ۳۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
امروزه، فناوری در تمام جنبه‌های زندگی، نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند؛ بنابراین، داشتن لپ‌تاپ از ضروریات زندگی هر دانشجویی که با جامعه و به‌ویژه فناوری در ارتباط است، به‌شمار می‌رود.

امروزه، فناوری در تمام جنبه‌های زندگی، نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند؛ بنابراین، داشتن لپ‌تاپ از ضروریات زندگی هر دانشجویی که با جامعه و به‌ویژه فناوری در ارتباط است، به‌شمار می‌رود.

 خرید لپ تاپ اقساطی، یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه و استفاده از انواع این محصولات است. با توجه به قیمت بالای لپ‌تاپ و کاهش قدرت خرید مردم، خرید لپ‌تاپ قسطی می‌تواند راه‌حل مناسبی برای دانشجویان باشد؛ به‌همین‌دلیل، تعداد افرادی که قصد خرید اقساطی لپ‌تاپ را دارند، به‌میزان قابل‌توجهی در حال افزایش است.

چه دانش‌آموزی که قصد حضور در کلاس‌های آنلاین را داشته و چه دانشجویی که برای شرکت در کلاس یا تحقیق و کدنویسی نیاز به خرید لپ‌تاپ دارد، هردو می‌توانند از خدمات خرید لپ‌تاپ اقساطی بهره‌مند شوند.

همچنین، ممکن است شما یک مهندس، طراح یا تدوین‌گر بوده و برای فعالیت‌های تخصصی خود، به یک لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمند نیاز داشته باشید. شاید هم به دنیای جذاب و شگفت‌انگیز بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند بوده و دوست دارید لپ‌تاپی داشته باشید که بتواند بازی‌های روز دنیا را به‌خوبی اجرا کند. در چنین مواردی، مهم‌ترین مانع در مقابل دستیابی به خواسته‌های شما نبود بودجه کافی برای خرید لپ‌تاپ باکیفیت است.

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چرا لپ‌تاپ قسطی، گزینه مناسبی برای دانشجویان به حساب می‌آید.

چرا لپ‌تاپ قسطی بخریم؟

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، یکی از راه‌های خرید لپ‌تاپ برای دانشجویانی که از یک طرف، به این محصول نیاز دارند و از طرف دیگر، نمی‌توانند هزینه آن را یک‌جا پرداخت کنند، خرید لپ‌تاپ قسطی است؛ بنابراین، اگر بودجه کافی برای خرید نقدی سیستم مورد نظر خود را در اختیار ندارید، می‌توانید لپ‌تاپی را که دوست دارید، به‌صورت اقساطی خریداری نمایید.

اگر خرید، فقط به‌شیوه نقدی امکان‌پذیر باشد، اکثر دانشجویان نمی‌توانند لپ‌تاپ یا سیستم مورد نظر خود را تهیه کنند؛ بنابراین، چاره‌ای جز خرید دستگاه‌های ارزان‌تر نخواهند داشت. این امر موجب کاهش رضایت خاطر مشتریان پس از خرید خواهد شد؛ به‌همین‌دلیل، تعداد زیادی از مردم، تمایل به خرید لپ‌تاپ اقساطی دارند.

خرید اقساطی لپ‌تاپ چگونه انجام می‌شود؟

نخست، لازم است یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده اعتبار خرید کالا را انتخاب کرده و در فروشگاه آنلاین آن، لپ‌تاپ یا مک‌بوک مورد نظر خود را جست‌وجو کنید. پس از ثبت‌نام برای دریافت وام، طی کردن مراحل اعتبارسنجی و ارائه مدارک درخواست‌شده، وام خرید کالا به شما تعلق خواهد گرفت.

مزایای خرید اقساطی لپ‌تاپ

اگر نیاز به تعویض لپ‌تاپ جهت پاسخ‌گویی به نیازهای کاری خود را دارید، خرید اقساطی لپ‌تاپ، بهترین انتخاب برای شماست.

لپ‌تاپ‌ها به‌دلیل قابل‌حمل بودن، اغلب به رایانه‌های رومیزی ترجیح داده می‌شوند؛ با این حال، هزینه خرید آن‌ها در مواردی می‌تواند قابل‌توجه باشد. اگر نمی‌توانید بلافاصله کل مبلغ را پرداخت کنید، بهتر است سراغ شیوه پرداخت اقساطی بروید.

در ادامه مقاله، به مزایای خرید با این روش اشاره خواهیم کرد.

دسترسی آسان‌تر به محصول

خرید اقساطی لپ‌تاپ یا کامپیوتر به شما این امکان را می‌دهد تا محصول موردنظر خود را به‌سادگی و بدون‌نیاز به پرداخت نقدی، دریافت کنید.

تقسیم‌بندی هزینه‌ها

خرید قسطی از دیجی‌شهر، به شما امکان تقسیم اقساط را تا 60 ماه می‌دهد. این شیوه پرداخت، امکان مدیریت بهتر بودجه را برای شما فراهم می‌کند.

افزایش اعتبار

با پرداخت به‌موقع اقساط می‌توانید اعتبار شخصی خود را نزد ارائه‌دهنده وام، افزایش دهید تا در صورت نیاز مجدد به استفاده از خدمات خرید قسطی، سقف اعتبار بالاتری به شما تعلق گیرد.

کاهش هزینههای ارزی

با توجه به این که ممکن است قیمت لپ‌تاپ نسبت به قیمت ارز، بالا و پایین شود، دیگر نگران افزایش قیمت محصول نخواهید بود.

تنوع محصولات

با توجه به تنوع زیاد لپ‌تاپ‌ها در شهر لوازم خانگی، می‌توانید سلیقه خود را در خرید اقساطی لپ‌تاپ کاملاً اعمال کرده و بدون نگرانی از قیمت‌ها، نسبت به تهیه گزینه مدنظر خود اقدام نمایید.

قیمت مناسب

شهر لوازم خانگی همواره در تلاش است تا بهترین و منصفانه‌ترین قیمت را نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد؛ بنابراین، شما امکان خرید لپ‌تاپ قسطی با قیمتی مناسب را خواهید داشت.

دریافت فوری لپ‌تاپ خریداری‌شده

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا مردم اقدام به خرید اقساطی لپ‌تاپ نمایند، این است که می‌توانند بدون‌نیاز به پرداخت کل مبلغ، بلافاصله لپ‌تاپ جدید خود را دریافت نموده و از آن استفاده کنند.

آیا لپ تاپ قسطی گزینه مناسبی برای دانشجویان است؟

خرید اقساطی انواع مک‌بوک و لپ‌تاپ

لپ‌تاپ‌ها در جامعه امروزی، یک کالای ضروری به‌شمار می‌روند؛ به‌همین دلیل است که هنگام خرید لپ‌تاپ، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد.

آیا به‌دنبال یک مک‌بوک یا لپ‌تاپ با پردازنده فوق‌العاده سریع هستید یا فقط گزینه‌ای با عمر باتری طولانی مدنظر شماست؟ بسته به خواسته شما، مشخص می‌شود که کدام لپ‌تاپ، پاسخ‌گوی نیازهایتان خواهد بود.

برای مثال، اگر با نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم، زیاد کار می‌کنید، به یک لپ‌تاپ با پردازنده خوب و حافظه زیاد نیاز دارید؛ اما، اگر از آن دسته افرادی هستید که با لپ‌تاپ خود، سریال تماشا می‌کنید، به اندازه و وضوح صفحه‌نمایش دستگاهی که می‌خواهید خریداری نمایید، بسیار توجه نمایید.

لپ‌تاپ مناسب دانشجویان

داشتن یک لپ‌تاپ برای هر دانشجویی ضروری است؛ چرا که از تحقیق در مورد موضوعات علمی و نوشتن مقالات گرفته تا کدنویسی و ویرایش عکس و فیلم، همه به وسیله لپ‌تاپ انجام می‌شود.

وقتی صحبت از اندازه به‌میان می‌آید، صفحه‌نمایش‌های 13اینچی را می‌توان گزینه‌ای مناسب درنظر گرفت؛ زیرا، علاوه بر داشتن صفحه نمایش با اندازه مناسب برای مطالعه یا ویرایش عکس، فضای مناسبی برای صفحه کلید نیز ارائه داده و به‌راحتی می‌توانند بین کتاب‌های درسی شما در یک کوله‌پشتی جای بگیرند.

انعطاف‌پذیری، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که دانشجویان هنگام خرید لپ تاپ باید درنظر بگیرند؛ بنابراین، به‌دنبال خرید دستگاه‌هایی باشید که پورت‌ها و گزینه‌های اتصال زیادی دارند. دانشجویان باید بتوانند به‌راحتی فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و اسناد را میان لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها انتقال دهند.

لپ‌تاپ شما، همچنین، می‌تواند یک وسیله سرگرمی، یک کنسول بازی و یک راه نجات برای فرار از روزهای کسل‌کننده باشد؛ بنابراین، ویژگی‌هایی مانند وب‌کم باکیفیت، نمایشگر 4K و کارت گرافیک رده بالا را نیز درنظر بگیرید.

به‌طورکلی، برنامه درسی دانشگاه، نقش زیادی در انتخاب بهترین لپ‌تاپ برای دانشجویان دارد؛ برای مثال، دانشجویان رشته‌های معماری، رباتیک و سایر رشته‌های مهندسی به پردازنده‌های قدرتمند، رم بالا و بهترین کارت‌های گرافیکی موجود در بازار نیاز دارند.

جمع‌بندی

خرید نقدی لپ‌تاپ در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، برای بسیاری از مردم و به‌خصوص دانشجویان، امری بسیار دشوار به‌حساب می‌آید.

دیجی شهر، برای رفع این مشکل، خرید اقساطی انواع مختلفی از لپ‌تاپ‌ها را در دستور کار خود قرار داده است؛ به‌این‌ترتیب، شما بدون‌نیاز به پیش‌پرداخت یا معرفی ضامن و همچنین، بدون صرف زمان زیاد برای اعتبارسنجی، به‌راحتی قادر خواهید بود تا از خدمات خرید اقساطی کالا بهره‌مند شوید.

پیش از امضای قرارداد، صرف‌نظر از طرح پرداختی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که شرایط و خط‌مشی‌های ارائه‌دهنده وام را کاملاً درک کرده‌اید؛ به‌عنوان مثال، شما باید ایده روشنی از نحوه عملکرد برنامه بازپرداخت، جریمه‌ دیرکرد و هزینه‌های جانبی داشته باشید.

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.