به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به ابتکار عمل این وزارتخانه در استقرار میز ارتباطات مردمی در میان شهروندان تاکید کرد: در این ابتکار عمل بجای مراجعه مردم به ستاد و یا سازمانهای تابعه این وزاتخانه، ترتیبی اتخاذ شده تا کارشناسان با استقرار میز ارتباطات مردمی در میان مردم، پاسخگوی سوالات آنان هستند.
وزیر اقتصاد افزود: این برنامه در راستای تکریم و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و در دیدار جمعی از نمایندگان بازار تهران، یکی از نقاطی که این کسبه، ابزار تشکر و قدردانی داشتند، حضور میزهای ارتباط مردمی وزارت اقتصاد از جمله حضورکارشناسان سازمان امور مالیاتی در بازار تهران و پاسخگویی به سؤالات مردم و یا مودیان بوده است.
در ابتدای جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، خاندوزی به عمکلرد وزارت اقتصاد در وضعیت عمومی بودجه دولت در جلسات ستاد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: به علت ضرورت هماهنگی و همکاری میان واحدهای تصمیم گیر در تامین مالی دولت، جلسه شورای هماهنگی مالی در وزارت اقتصاد آغاز بکار کرده است.
خاندوزی در ادامه به سه پروژه سامانهای وزارت اقتصاد اشاره کرد و گفت: سه سامانه داشبورد جامع اطلاعات اقتصادی، حساب اعتباری و پرداخت به ذینفع نهایی و سامانه یکپارچه اطلاعات شرکتهای دولتی (سماب) در حال تکمیل است که در آینده رونمایی خواهند شد که جامعیت، یکپارچه بودن و بروز رسانی بر خط از ویژگیهای اصلی این سامانهها است.
وی افزود: تجمیع و بروز رسانی این سامانهها بدون همت و تلاش جهادی بخشهای مرتبط با این سامانهها از جمله همکاران مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند و سایر کارکنان در حوزههای متخلف مسیر نمیشد.
گفتنی است جلسه شورای معاونین این وزارتخانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، معاونین وزیر، مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس بیمه مرکزی در سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد.
علی نظامی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد، گزارشی خلاصه از عمکلرد حوزه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات مجموعه این وزارتخانه را ارائه کرد.