کد خبر: ۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعه‌ای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مخاطب24:احمد کریم‌پور با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با حمایت‌های مدیرعامل گروه و بر اساس برنامه‌ریزی جامع و پیگیری‌های مستمر، شبکه زنجیره‌تامین موفق شده در خصوص ارتقاء میزان کیفیت و تامین کمی قطعات روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: با اقدامات صورت گرفته، میزان شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی داشته است لذا طی دو سال اخیر شاهد افزایش قابل توجه رضایت مشتریان از محصولات سایپا بوده‌ایم. همچنین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد شکایت مشتریان از محصولات سایپا ۶۹ درصد کاهش داشته است.

او با تاکید بر اینکه میزان تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است، گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان، ارتقاء سطح کیفی قطعات، محصولات و خدمات (فروش و پس از فروش) است. در این حوزه با تاکید مدیرعامل گروه جلسات مستمر در قالب ستاد عالی کیفیت به صورت هفتگی با حضور مدیریت ارشد گروه تشکیل و نسبت به تعریف و اجرایی کردن طرح‌های عملیاتی حوزه کیفی در سطح زنجیره‌تامین اقدام شده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه سایپا با تاکید بر اینکه طی ۲۲ ماه گذشته، شاهد افزایش قابل توجه و معنادار در کیفیت قطعات، مجموعه‌ها و سیستم‌های خودرویی گروه سایپا بوده ایم، افزود: در حوزه‌های ارتقاء کیفیت خدمات نیز اقدامات زیادی انجام شده و یا در دست اجرا است. از اهم این اقدامات می‌توان به توسعه نظارت و بازرسی و پایش و کنترل فرآیند‌های ارائه خدمات فروش و پس از فروش در سطح شبکه گسترده نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور اشاره کرد.

او گفت: در قالب این طرح، کیفیت خدمات در نمایندگی‌های فروش مورد پایش و کنترل مستمر قرار گرفته و اقدامات اصلاحی زیادی تعریف و اجرا شده است.

کریم پور تاکید کرد: برنامه‌های زیادی در حوزه توسعه دانش و مهارت پرسنل ارائه‌کننده خدمات در دستور کار سایپا قرار گرفته است. به طوری‌که در اولویت اول، کارکنان فنی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش از نظر سطح دانش و مهارت به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این امر علاوه بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات از طرف شبکه، منجر به تشخیص صحیح عیوب محصولات شده و از مراجعات مشتریان جلوگیری می‌کند.

او افزود: مرکز امور مشتریان سایپا در راستای انعکاس به موقع صدای مشتریان (VOC) در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تامین، ضمن شناسایی و انعکاس مداوم مشکلات مشتریان و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد کیفی خدمات بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه، اقدام به پایش و کنترل فرایند‌های مربوطه خواهد کرد.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند
موشک هوا به هوای PL-۱۵، شاهکار نظامی چین، با برد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری و فناوری هدایت پیشرفته، به یکی از پیشرفته‌ترین تسلیحات جهان تبدیل شده است. این موشک که از جنگنده‌هایی، چون J-۱۰ و J-۳۵ شلیک می‌شود، با توانایی درگیری فراتر از دید، تهدیدی جدی برای رقبا در آسمان است
مهدی قایدی به کدام تیم عربی می‌رسد! مهدی قایدی به کدام تیم عربی می‌رسد!
باشگاه اتحاد کلباء خواستار خرید نهایی مهدی قایدی از شباب الاهلی شده است.
بقایی: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود بقایی: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود
سخنگوی وزارت امور خارجه با مروری بر جنایت جنگی اسرائیل علیه زندان اوین، نوشت: رژیم متجاوز باید قاطعانه محکوم شود و به خاطر ارتکاب جنایات شنیع علیه مردم ایران مورد مواخذه و مجازات قرار گیرد.
تهران در وضعیت قرمز آلودگی هوا تهران در وضعیت قرمز آلودگی هوا
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۵۹ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
علت حمله به اماکن پلیس از زبان رادان! علت حمله به اماکن پلیس از زبان رادان!
فرمانده کل انتظامی گفت: به نظر می‌رسید افتخار پلیس در این جنگ، عصبانی کردن دشمن بود؛ علت این عصبانیت هم همکاری گسترده مردم در معرفی و گزارش مظنونان به جاسوسی و وطن‌فروشی بود.
شکار پهپاد جاسوسی در آسمان ایران شکار پهپاد جاسوسی در آسمان ایران
روز گذشته، پهپاد «جاسوسی شناسایی» در کوه‌های اطراف شهرستان چگنی شناسایی شد.
تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا
به اذعان روزنامه یدیعوت آحارانوت، تداوم نسل‌کشی در غزه، موجب شده که شرکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در قاره سبز، برای حفظ مشتریان خشمگین از جنایات اسرائیل، تحریم‌های گسترده‌ای علیه کالا‌های اسرائیلی اجرایی کنند.
برگزیده
تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا
به اذعان روزنامه یدیعوت آحارانوت، تداوم نسل‌کشی در غزه، موجب شده که شرکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در قاره سبز، برای حفظ مشتریان خشمگین از جنایات اسرائیل، تحریم‌های گسترده‌ای علیه کالا‌های اسرائیلی اجرایی کنند.
کرایه تاکسی افزایش یافت! کرایه تاکسی افزایش یافت!
سخنگوی شهرداری تهران گفت: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در شرایط بحران و جنگ تخلف است و شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان را گزارش دهند.
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
صفحه خبر بالای تصاویر