کد خبر: ۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعه‌ای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مخاطب24:احمد کریم‌پور با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با حمایت‌های مدیرعامل گروه و بر اساس برنامه‌ریزی جامع و پیگیری‌های مستمر، شبکه زنجیره‌تامین موفق شده در خصوص ارتقاء میزان کیفیت و تامین کمی قطعات روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: با اقدامات صورت گرفته، میزان شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی داشته است لذا طی دو سال اخیر شاهد افزایش قابل توجه رضایت مشتریان از محصولات سایپا بوده‌ایم. همچنین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد شکایت مشتریان از محصولات سایپا ۶۹ درصد کاهش داشته است.

او با تاکید بر اینکه میزان تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است، گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان، ارتقاء سطح کیفی قطعات، محصولات و خدمات (فروش و پس از فروش) است. در این حوزه با تاکید مدیرعامل گروه جلسات مستمر در قالب ستاد عالی کیفیت به صورت هفتگی با حضور مدیریت ارشد گروه تشکیل و نسبت به تعریف و اجرایی کردن طرح‌های عملیاتی حوزه کیفی در سطح زنجیره‌تامین اقدام شده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه سایپا با تاکید بر اینکه طی ۲۲ ماه گذشته، شاهد افزایش قابل توجه و معنادار در کیفیت قطعات، مجموعه‌ها و سیستم‌های خودرویی گروه سایپا بوده ایم، افزود: در حوزه‌های ارتقاء کیفیت خدمات نیز اقدامات زیادی انجام شده و یا در دست اجرا است. از اهم این اقدامات می‌توان به توسعه نظارت و بازرسی و پایش و کنترل فرآیند‌های ارائه خدمات فروش و پس از فروش در سطح شبکه گسترده نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور اشاره کرد.

او گفت: در قالب این طرح، کیفیت خدمات در نمایندگی‌های فروش مورد پایش و کنترل مستمر قرار گرفته و اقدامات اصلاحی زیادی تعریف و اجرا شده است.

کریم پور تاکید کرد: برنامه‌های زیادی در حوزه توسعه دانش و مهارت پرسنل ارائه‌کننده خدمات در دستور کار سایپا قرار گرفته است. به طوری‌که در اولویت اول، کارکنان فنی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش از نظر سطح دانش و مهارت به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این امر علاوه بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات از طرف شبکه، منجر به تشخیص صحیح عیوب محصولات شده و از مراجعات مشتریان جلوگیری می‌کند.

او افزود: مرکز امور مشتریان سایپا در راستای انعکاس به موقع صدای مشتریان (VOC) در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تامین، ضمن شناسایی و انعکاس مداوم مشکلات مشتریان و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد کیفی خدمات بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه، اقدام به پایش و کنترل فرایند‌های مربوطه خواهد کرد.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
ریزش وحشتناک پل موقت معدن در کنگو+ فیلم ریزش وحشتناک پل موقت معدن در کنگو+ فیلم
مقام‌های محلی کنگو اعلام کردند فرو ریختن پل موقت در معدن کبالت کالاندو در ایالت لوالابا جان دست‌کم ۳۲ کارگر معدن را گرفت.
جزئیات جدید از حادثه بندر شهید رجایی جزئیات جدید از حادثه بندر شهید رجایی
استاندار هرمزگان اعلام کرد حادثه ۶ اردیبهشت در بندر شهید رجایی ۵۸ جان‌باخته، هزاران مصدوم و میلیارد‌ها تومان خسارت برجای گذاشته است.
شکایت ترامپ علیه بی‌بی‌سی شکایت ترامپ علیه بی‌بی‌سی
کارشناسان حقوقی می‌گویند شکایت ترامپ از بی‌بی‌سی بابت انتشار ویدئوی دستکاری‌شده شانسی برای موفقیت ندارد و احتمال پیروزی او «تقریباً صفر» است.
پزشکیان: دانشگاه‌ها باید به مسیر حل مسئله برگردند پزشکیان: دانشگاه‌ها باید به مسیر حل مسئله برگردند
رئیس‌جمهور با انتقاد از مدرک‌محوری در دانشگاه‌ها تأکید کرد رویکرد دولت بازگرداندن آموزش عالی به سمت مهارت‌آفرینی، حل مسئله و جلوگیری از هدررفت منابع است.
عارف برای نشست شانگهای وارد مسکو شد عارف برای نشست شانگهای وارد مسکو شد
محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، برای حضور در نشست نخست‌وزیران سازمان همکاری شانگهای و انجام رایزنی‌های دوجانبه، امروز وارد مسکو شد.
پادکست: مخاطب فوتبالی - قسمت ۳: اوستون اورونوف؛ انفجار یک استعداد پادکست: مخاطب فوتبالی - قسمت ۳: اوستون اورونوف؛ انفجار یک استعداد
در این قسمت از پادکست مخاطب فوتبالی به بررسی شرایط ستاره‌ی ازبکستانی تیم پرسپولیس میپردازیم.
تحلیل نظام آموزشی ایران؛ از حافظه تا مهارت تحلیل نظام آموزشی ایران؛ از حافظه تا مهارت
نظام آموزشی ایران با وجود دستاورد‌های مهم در باسوادی و گسترش پوشش تحصیلی، همچنان زیر سایه‌ی حافظه‌محوری، نابرابری آموزشی و ضعف مهارت‌آموزی گرفتار مانده و نیازمند اصلاحات بنیادین است.
برگزیده
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
صفحه خبر بالای تصاویر