به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک آینده:شرکت ارتباط فردا که یکی از شرکتهای وابسته به بانک آینده است از سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر نوآوری در حوزه تجارت الکترونیکی آغاز به کار کرده و زمینه اصلی فعالیت خود را بر مبنای خدمات پرداخت، خدمات فنآورانه، اعتباردهی نوین شتابدهی و سرمایهگذاری قرار داده است.
این شرکت توانسته است در دوره فعالیت خود براساس برنامهریزیهای صورت گرفته، به هدفهای مدنظر و روند مثبت درآمدزایی دست پیدا کند، بهطوری که سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ از رشد ۱۴۹ درصدی و سود عملیاتی آن در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال با رشد ۱۶۱ درصدی همراه بوده است همچنین سود خالص ارتباط فردا در ۶ ماهه دوم سال گذشته نسبت به ۶ ماهه نخست سال افزایش ۱۵۷ درصدی را نشان میدهد که افزایش سود شرکت میتواند در ارزش سهام و سودآوری بانک آینده نیز موثر باشد.
این شرکت معمار و خلق کننده زیست بومی یکپارچه و فراگیر است که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربهای منحصر به فرد را فراهم کرده و کمک میکند تا آیندهای بهتر برای همه رقم بخورد.
براین اساس ارتباط فردا توانسته با توسعه و ارائه راهکارهای نوآورانه مبتنی بر فناوری در بخش مالی به صورت امن، راحت و فراگیر و با برنامهریزی منسجم و هدفهای از پیش تعیین شده در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.