کد خبر: ۲۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی از پیش نیاز‌های اصلی جهت رشد اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی است چراکه بانک‌ها به کمک سیاست‌های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم نمایند.

مخاطب 24بانک ایران زمین - یکی از اهداف اساسی کشورها دستیابی به توسعه اقتصادی است و برای دستیابی به این هدف، شناخت عوامل تاثیرگذار بر توسعه اقتصادی بسیار لازم و ضروری می‌باشد و از آنجایی که برای رشد فعالیت‌های اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم لذا زمانی درآمد ملی افزایش می‌یابد که در اقتصاد به اندازه کافی سرمایه‌گذاری شده باشد که افزایش سرمایه‌گذاری نیز به نوبه خود مستلزم تجهیز منابع مالی بیشتر است و این وظیفه بر عهده بخش مالی است از سوی دیگر وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی بر عهده بانک‌ها قرار دارد به همین جهت نقش بانکها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه‌ای انکارناپذیر است و به عبارت دیگر نقش بانکها در توسعه اقتصادی و اجتماعی از پیش نیازهای اصلی جهت رشد اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی است چراکه بانکها به کمک سیاست‌های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم نمایند .

دراین زمینه بانک ایران‌زمین در موضوع پرداخت تسهیلات به خوبی عمل کرده است چراکه موضوع صورت‌های مالی است که ضریب پایین مطالبات غیرجاری را نشان می‌دهد همچنین مدیران بانک ایران‌زمین همسو با سیاست‌های حمایتی مسئله انضباط تسیهلاتی و اعتبارسنجی مشتریان را با حساسیت خاصی دنبال می‌کنند.

براساس آمار‌های منتشر شده از سوی بانک مرکزی در پایان شهریورماه بانک ایران‌زمین با حمایت گسترده از بخش خصوصی در جهت تمکین بخشیدن به فرمایشات رهبر انقلاب در باب تولید عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشته که با توجه به شرایط فعلی و وضعیت مالی بانک ایران‌زمین قابل تقدیرست.

طبق آمار‌های منتشر شده در پایان شهریور"بانک ایران زمین" بیش از ۲۳۵ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال تسهیلات کلان به بخش خصوصی پرداخت کرده که این مسئله جدا از اهمیت حمایت از تولید می‌تواند نتایج آتی بیشتری مانند بهبود وضعیت اشتغال، کمک به افزایش دانش و فناوری و… داشته باشد که امیدوار کننده است.

 بانک ایران زمین در سال‌های اخیر هرچند که با موضوع زیان انباشته مواجه بوده، اما چنین عملکردی به طورحتم ظرفیت‌های زیادی را در مجموعه این بانک ایجاد خواهد کرد که می‌تواند ایران زمین را در مسیر بهبود و ارتقا قرار دهد و برهمین اساس اکثر بانک‌های کشور از جمله بانک ایران زمین با بروزرسانی خدمات و ارائه تسهیلات مشوق‌ها توانسته نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

"بانک ایران زمین" به‌عنوان بانک حامی تولید و صنعت کشور، با جمع‌آوری نقدینگی سرگردان مردم و در اختیار گذاشتن این منابع به صورت سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی، نقش مهمی در توسعه کسب‌وکار‌های خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان ایفا کرده است و همواره سعی داشته در راستای کمک به افزایش بهره‌وری، بهبود وضعیت تولید و اشتغال سهم قابل توجهی داشته باشد.

توسعه اقتصادی یکی از اولویت‌های اصلی سیستم بانکی کشور است و بانک ایران زمین نیز با تمام قدرت در این مسیر گام بر می‌دارد. مهمترین موضوع در بانک ایران زمین، با کیفیت ارائه سرویس‌ها و خدمات بانکی به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان است و در این مسیر با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش می‌کند.

بانک ایران زمین در تلاش است تا به عنوان یک مولد اقتصادی، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند و به همین جهت با ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان است توانسته رضایت مشتریان را کسب کند.

بانک ایران زمین همچنین  توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی امکان دسترسی به خدمات بانکی را در سراسر کشور بهره‌برداری از آخرین تکنولوژی‌ها فراهم می‌کند و این موضوع می‌تواند به تسهیل معاملات مالی، مدیریت مالی بهتر و افزایش بهره‌وری کسب و کارها کمک شایانی بکند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.