کد خبر: ۲۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کاربران واتساپ از این پس می‌توانند به دو حساب مختلف در یک دستگاه اندرویدی دسترسی داشته باشند.

مخاطب 24- واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ پیام‌رسان در جهان است اما از نظر برخی از ویژگی‌های پیشرفته، از رقیبانش عقب‌تر بوده است. با این حال، واتساپ مدام در حال کاهش این عقب ماندگی و پاسخگویی به تقاضای کاربران رو به رشد خود است.

این پیام‌رسان اوایل سال میلادی جاری، گام بزرگی برداشت و به کاربرانش اجازه داد یک حساب واتساپ را در دستگاه‌های متعدد استفاده کنند. اکنون واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد از یک دستگاه، به دو حساب خود دسترسی داشته باشند که تجربه استفاده از این پیام‌رسان را برای کاربران متحول خواهد کرد و به آنها امکان می‌دهد حسابهای کاری و شخصی جداگانه خود را حفظ کنند.

این ویژگی که تلگرام سال‌ها پیش عرضه کرده بود، مدتی بود برای کاربران نسخه بتای واتس‌اپ عرضه شده بود اما اکنون وارد کانال پایدار شده است.

هر چند واتساپ، در اعلام این خبر، از واژه «حساب‌های متعدد» استفاده کرده است اما فعلا، کاربران تنها می‌توانند در یک دستگاه، به دو حساب دسترسی داشته باشند.

با توجه به این که هر حساب واتساپ، به یک شماره تلفن مرتبط است، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن، دسترسی کاربران را به دو حساب در یک دستگاه، محدود کرده است. این محدودیت مطابق با محدودیت‌های فنی اکثر گوشی‌ها است که معمولا به طور همزمان از سه سیم کارت پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال، افرادی که دو حساب مختلف واتس‌اپ نیاز دارند با این تغییر، تجربه متفاوتی خواهند داشت.

چطور حساب دوم واتساپ را اضافه کنیم؟

روند اضافه کردن حساب دوم واتساپ، ساده است. برای این کار به یک شماره تلفن دوم و یک سیم کارت در دستگاه خود نیاز دارد. این سیم کارت می‌تواند بر اساس قابلیت‌های گوشی شما، فیزیکی یا الکترونیکی باشد. برای این منظور باید:

۱- واتساپ را باز کنید.

۲- به قسمت تنظیمات مراجعه کنید.

۳- روی فلش کنار نام خود کلیک کنید.

۴-روی افزودن حساب کلیک کنید و دستورالعمل‌های ارائه شده را برای ایجاد پروفایل دوم، دنبال کنید.

۵- می‌توانید حریم خصوصی و اعلان‌ها برای هر کدام از حساب‌ها را تنظیم کنید.

بر اساس گزارش وب‎سایت گیزچاینا، اگر کنار اسم خود، فلشی مشاهده نمی‌کنید، فروشگاه برنامه گوگل یا اپل را برای دریافت جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ چک کنید. ممکن است این به‌روزرسانی با تاخیر برای گوشی شما عرضه شود زیرا اکثر به‌روزرسانی‌ها اغلب با تاخیر منتشر می‌شوند.  

 

منبع: ایسنا

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.