به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون :فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد تیم رسیدگی به شکایات iso ۱۰۰۰۲:۲۰۱۹ و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد تیم مدیریت رضایتمندی مشتریان iso ۱۰۰۰۴:۲۰۱۹ توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.