کد خبر: ۲۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

با نوآوری در فروش بیشتر دیده شوید...

اولین رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» با هدف تشویق فروشنده‌های خلاق و آشنایی شبکه فروش با ایده‌های خلاقانه برگزار خواهد شد.
با نوآوری در فروش بیشتر دیده شوید...

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگادبیمه پاسارگاد در اقدامی متفاوت امسال در کنار بررسی کمی آمار عملکرد نمایندگان فروش سراسر کشور با برگزاری رویدادی متفاوت معیار جدیدی را برای انتخاب فروشنده‌های برتر خود بکار می‌گیرد. معیاری متفاوت تا صرفا آمار و اعداد فروش نشان دهنده عاملان برتر فروش نباشد و ابعاد نوآورانه و خلاقانه نیز مورد توجه قرار گیرد.


بیمه پاسارگاد خواهان ایده‌های نوآورانه فروش...

مشارکت کنندگان در رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» بر مبنای خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی که در حوزه فروش پیاده سازی کردند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت این اقدام کمک خواهد کرد تا تمام عاملان فروش فرصت دیده شدن را داشته باشند.

ایمان ارسطو مدیر عامل شبکه نوآفرینی پلنت مسئول برگزاری رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» در جمع هیات داوران گفت:

با توجه به گستره وسیع شبکه فروش بیمه پاسارگاد و تخصصی بودن این حوزه «پلنت» به عنوان تنها مرکز نوآوری در صنعت بیمه و حوزه‌های مالی که در سه محور اصلی از جمله مجوز شتابدهی، خانه خلاق و فضای کار اشتراکی فعالیت دارد به عنوان برگزار کننده رویداد انتخاب شد.

بر این اساس محور خانه خلاق که یکی از محور‌های کاری «پلنت» است امکانی را فراهم کرده تا بیمه پاسارگاد به جهت گستره وسیع شبکه فروش خود بتواند رویدادی با محوریت فروش و خلاقیت‌های فروش را برای اولین بار در کشور برگزار کند و شاهد تحولی ویژه و خاص در این حوزه باشد.

حوزه خلاقیت فارغ از اعداد ارقامی است که به طور روتین مبنای بهره وری قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه برخی تلاش‌های خاص که با توجه به فرهنگ مناطق دستخوش تغییراتی می‌شود و منجر به نقوذ بیمه در یک منطقه می‌شود که در امار دیده نمی‌شود

از طرفی رویکرد تقدیر‌ها معمولا در حوزه فروش از نمایندگان پر تراکنش است این موضوع رفته رفته منجر به کاهش انگیزه در نمایندگان فروش مناطق کم برخوردار، نوپا و … خواهد شد؛ بنابراین با برگزاری رویداد‌های این چنینی که بیمه پاسارگاد برای اولین بار در کشور استارت برگزاری آن را زده است به عنوان محرکی ویژه منجر می‌شود تا نمایندگان فروش در کنار موضوعات آماری از جمله افزایش فروش بیمه نامه شیوه‌های فروش خود را نیز همواره به روز کنند اقدامی که منجر می‌شود شبکه فروشی پویایی، نوآوری، خلاقیت و روزآمدی در فروش همواره حفظ شود.

برچسب ها: بیمه پاسارگاد
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
خبر بد برای طرفداران اندروید خبر بد برای طرفداران اندروید
با اعلام رسمی توقف توسعه، پایان کار نوا لانچر قطعی شد. دلیل این تصمیم چه بود و سرنوشت یکی از محبوب‌ترین ابزارهای سفارشی‌سازی اندروید چه خواهد شد؟
وقتی عراقچی تهدید می‌شود وقتی عراقچی تهدید می‌شود
نماینده شاهین‌شهر با انتقاد از متن سفر احتمالی عراقچی به مصر تأکید کرد هرگونه توافق هسته‌ای خارج از مصوبات مجلس، با پیگرد قضایی همراه خواهد بود.
۱۰ مینی سریال ترسناک که از ابتدا تا انتها وحشت را به جان شما می‌اندازند ۱۰ مینی سریال ترسناک که از ابتدا تا انتها وحشت را به جان شما می‌اندازند
از وحشت روان‌شناختی گرفته تا کابوس‌های فراطبیعی، با بهترین مینی سریال ترسناک که خواب شب را از شما می‌گیرد و تا مدت‌ها رهایتان نمی‌کند، آشنا شوید.
مردم ایران سیلی محکم‌تر از موشک به دشمن زدند مردم ایران سیلی محکم‌تر از موشک به دشمن زدند
رئیس‌جمهور در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: قدرت موشکی و جانفشانی رزمندگان ضربه‌ای به آمریکا و اسرائیل زد، اما سیلی واقعی را وحدت و حضور مردم به دشمن وارد کرد.
بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی بهترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی
در این مقاله‌، لپ‌تاپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که با حداقل هزینه پاسخگوی نیازهای روزمره باشند. با راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی همراه ما باشید.
رقابت جدی‌تر دیپ سیک با اوپن‌ ای‌ آی رقابت جدی‌تر دیپ سیک با اوپن‌ ای‌ آی
استارتاپ چینی دیپ‌سیک (DeepSeek) قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ نسل جدیدی از ایجنت‌های را معرفی کند. این سیستم پیشرفته وظایف پیچیده و چندمرحله‌ای را فقط با ورودی بسیار ساده از طرف کاربر انجام دهد و با یادگیری از اقدامات گذشته، به مرور کارایی خود را ارتقاء دهد که این به معنای رقابت جدی‌تر با اوپن ای آی است
برگزیده
عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند عرضه بنزین ویژه وارداتی؛ سهمیه‌های قبلی تغییر نمی‌کند
بنزین سوپر از راه می‌رسد: وعده یا خیال؟ رقابت بخش خصوصی و سهمیه‌های دولتی؛ کدام یک پیروز میدان خواهد بود؟
گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی گسترش مراودات تجاری با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در گفت‌و‌گو با مخاطب۲۴ بر لزوم استفاده ازظرفیت بریکس، اوراسیا برای گسترش مراودات تجاری تاکید نمود
انفجار در بازار خودرو، افزایش قیمت محصولات ایران خودرو طی ۲۴ ساعت انفجار در بازار خودرو، افزایش قیمت محصولات ایران خودرو طی ۲۴ ساعت
تغییرات قیمت روز خودرو حاکی از آن است که محصول پرفروش ایران خودرو طی ۲۴ ساعت حوالی ۱۰۰ میلیون تومان گران شد.
صفحه خبر بالای تصاویر