کد خبر: ۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
دارایی بانک پارسیان در مسیر خانه‌دار شدن مردم
بانک پارسیان که پیش‌ازاین تفاهم‌نامه ا‌ی را به‌منظور ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران امضا کرده بود، حالا در مسیر خانه‌دار کردن مردم گام‌های استوارتری را برداشته و حتی حاضرشده که دارایی‌هایی خود را در این مسیر هزینه کند.

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛بانک پارسیان که پیش‌ازاین تفاهم‌نامه ا‌ی را به‌منظور ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران امضا کرده بود، حالا در مسیر خانه‌دار کردن مردم گام‌های استوارتری را برداشته و حتی حاضرشده که دارایی‌هایی خود را در این مسیر هزینه کند. طوری که در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آیین آغاز عملیات ساختمانی پروژه پیروزی روز سه شنبه ۲۵ مهرماه برگزار شد. به گفته کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، این پروژه جزو اموال تملیکی بانک بوده که با چشم‌پوشی از منافع تجاری در خدمت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارگرفته است.

کمک پارسیان به ایجاد رونق در پیشران اقتصاد کشور
با این اوصاف می‌توان ادعا کرد که منابع مالی پارسیان در مسیر تأمین مسکن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین نیاز‌های مردم قرارگرفته است، آن‌هم در شرایطی که رشد سرسام‌آور قیمت‌ها خرید خانه را به یک رؤیا تبدیل ساخته و تأمین هزینه‌های اجاره دیگر از توان بسیاری از خانوار‌ها به‌خصوص دهک‌های پایین درآمدی خارج‌شده است.
از طرفی ازآنجایی‌که مسکن یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود، رونق ساخت‌وساز می‌تواند به بهبود وضعیت معیشتی میلیون‌ها نفر و البته رونق اقتصاد کشور کمک کند؛ بنابراین هر اقدامی در مسیر حمایت و سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید بیش از گذشته به آن توجه کرد. ضمن اینکه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم به‌عنوان یک ابر پروژه معرفی‌شده و بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور هم به‌نوبه خود در تلاش است که دسترسی مردم به مسکن را بهبود بخشد و در این مسیر زمین، تسهیلات و مصالح را برای ساخت مسکن فراهم کند.
شروع ساخت هزار واحد مسکونی
کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در آیین آغاز عملیات ساختمانی پروژه هزار واحدی پیروزی بانک پارسیان در راستای طرح نهضت ملی اظهار داشت:با توجه به این‌که ساخت مسکن جز اولویت‌های اصلی دولت بشمار می‌آید درمجموعه بانک پارسیان نیز سعی‌مان بر این بوده تا حدالمقدور در پیشبرد این الویت مهم سهیم باشیم.
وی افزود: در این راستا سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با شهردار تهران جهت ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در تهران منعقد کردیم و امروز نیز شاهد آغاز شروع کار با ساخت هزار واحد از این پروژه هستیم.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به این‌که با مشارکت این بانک در آینده نزدیک ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در وردآورد کلید خواهد خورد، گفت: در تفاهم‌نامه‌ای دیگر با معاونت شهرداری تهران با تأمین زمین پروژه‌ای دیگر را شروع خواهیم کرد.
بسته پیشنهادی بانک پارسیان برای نهضت ملی مسکن
کورش پرویزیان همچنین از بسته پیشنهادی مجموعه بانک‌ها در خصوص تأمین روش‌های جدید مالی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دولت خبر داد و گفت: امیدواریم پیشنهاد‌ات دراین‌باره موردتوجه دولت قرار گیرد تا علاوه بر یاری دولت در انجام تعهدات خود در این حوزه منفعت سایر مشارکت‌کنندگان نیز تأمین شود.
پرویزیان در خصوص پروژه پیروزی گفت: این پروژه جزو اموال تملیکی بانک بوده که با چشم‌پوشی از منافع تجاری در خدمت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارگرفته است.
همچنین در این مراسم مهندس نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه ساختمانی پارسیان با تأکید بر این‌که در طراحی و اجرای این پروژه قصد داریم شاخص‌های کیفی و استاندارد یک ساختمان ارزنده و منحصربه‌فرد را داشته باشیم گفت: در این ملک تملیکی ۶۰ هزار متر فضای اداری و تجاری داشتیم که برای بانک و سهامداران بسیار ارزشمند بود، ولی در راستای همکاری باسیاست‌های دولت جهت تأمین مسکن موردنیاز کشور در اختیار این موضوع قرار گرفت.
وی بابیان این‌که در پروژه پیش رو ۹۰ هزار مترمربع روی همکف و درمجموع بالای هزار واحد مسکونی در دست طراحی است.
نوروزی با قدردانی از همراهی شهرداری تهران در خصوص صدور مجوز‌های این پروژه گفت: امیدواریم با تسریع در صدور مجوز‌های پروژه وردآورد به‌زودی شاهد کلنگ زنی و اجرای آن نیز باشیم.
گفتنی است دکتر شاهرخیان معاون محترم مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به خاطر این اقدام از بانک پارسیان کمال تشکر را داشتند.

برچسب ها: بانک پارسیان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
راز ساخت اهرام بزرگ مصر بالاخره فاش شد title
محققان با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای راداری برای نقشه‌برداری از شاخه رودخانه‌ای در نزدیکی اهرام مصر، توانسته‌اند پاسخ بسیاری از معما‌های مطرح‌شده درباره نحوه ساخت و حتی مراسم تدفین فراعنه مصر را رمزگشایی کنند.
حال حامیم خواننده وخیم است title
خواننده پاپ در آی سی یو بستری شد.
ماهواره سنگین وزن ایرانی "طلوع ۳" در آستانه پرتاب title
ماهواره سنگین‌وزن طلوع ۳ یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت ۵ متر (تک طیفی) و ۱۰ متر (رنگی) را دارد همچنین امکان الحاق "رادار دهانه مصنوعی" (سار) بر روی ماهواره طلوع ۳ وجود دارد.
رضا عطاران با گریم صدام حسین می‌آید! title
پروانه ساخت فیلم «صد دام» صادر شد.
از خبرهای درگوشی‌ مجلس دوازدهم چه می‌دانید؟ title
همیشه خبر‌های مهم و اصلی در بسیاری از خبرگزاری‌ها وجود دارد و به سرعت در دسترس است، ولی آنچه که جالب و قابل توجه است مواردی می‌باشد که در خبر‌های رسمی و اصلی به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. امروز افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی بود، ولی با توجه به شهادت رییس جمهور جو سنگینی بر فضای مجلس دوازدهم حاکم بود.
سقوط جنگنده اف-۳۵ در آمریکا title
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که یک جنگنده اف -۳۵ روز سه‌شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی «کیرتلند» در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.
ذرات ریزپلاستیک در خون انسان سلامت قلب را تهدید می‌کنند title
محققان هنوز به دنبال درک چگونگی تأثیر میکروپلاستیک‌ها بر سیستم قلبی عروقی هستند.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.