به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :شریفی با اظهار خوشحالی از حضور در محیط کار بیمه گذاران، برنامه خود را برای بهتر اداره نمودن شرکت و حل مشکلات پیش رو استفاده از نظرات بیمه گذاران به عنوان شرکای تجاری عنوان نمود.
مدیرعامل بیمه ایران گفت: علاقه داریم همانند بخش خصوصی حرکت کنیم و باور داریم که برای بقاء به بیمه گذاران نیاز داریم و لذا حضور در محل کار بیمه گذاران را در دستور کار داریم و سعی داریم مشکلات را تا حد مقدور از پیش پا برداریم.
شریفی اضافه کرد:بیمه ایران تنها شرکت دولتی با قدمت ۸۸ ساله است و به غیر از خدمات بیمهای امکان همکاری با بیمه گذاران بزرگ خود را برای ارائه خدمات شرکتهای تابعه اعلام میکند. اما بهترین بازاریابی را پرداخت خسارت با کیفیت و به موقع میدانیم و اطمینان داریم که این مسیر حال بیمه گذاران را خوب خواهد کرد. در سفرهای استانی با مشکلات بیمه گذاران اشنا میشویم و توانمندیهای خودمان را معرفی میکنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به سامانههای جدیدی که در بیمه ایران راه اندازی شده است از مدیران شرکت مینو درخواست کرد برای دریافت خدمات بهتر و سریعتر درمانی از برنامه کاربردی درمان استفاده کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران مدیرعامل گروه صنعتی مینو نیز با ابراز خرسندی از شروع همکاری با بزرگترین شرکت بیمهای کشور با معرفی شرکتهای تابعه خواستار دریافت خدمات سریع بیمهای گردید.
گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیرعامل و هیات همراه از خطوط تولید کارخانه پارس مینو بازدید و از نزدیک با امکانات و ویژگی محصولات بیمه گزار آشنا شدند.