به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :شریفی با همکار خواندن نماینده و همفکری با نمایندگان در حل مسائل شرکت گفت نماینده مهمترین ذینفع ما میباشد و درصدد هستیم با چابکی نمایندگان اداره شرکت را از حالت سنتی خارج و چابک شویم. اما صادقانه میگویم که تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با اشاره به نارضایتی نمایندگان از کارگزاران برخط، اظهار داشت: برای جلوگیری از ضرر به کسب و کار به سمت طراحی سامانه رفتیم و با همفکری همدیگر مسیر را طی کردیم تا جایی که مجمع بیمه ایران سامانه بیمه ایران را جایگزین سامانه کر core نمود.
رییس هیات مدیران بیمه ایران با اشاره به تلاشهای متعددی که برای تخریب رابطه صمیمی و حرفهای بین شرکت و کانون انجام شد گفت سیاست شرکت مشخص و مسیر معلوم است. با همراهی شما و تلاش بیشتر و درس گرفتن از تجربیات رخ داده حرکت نوینی ایجاد کنیم.
شریفی افزود اکثر جلسات ما برای حل مشکلات نمایندگان در فروش بیمه نامه و بیمه گری میباشد و همکاران نماینده میبایست با پرهیز از هرگونه اقدام حاشیهای با تعامل با شرکت و ادارات کل فنی مسائل را حل نمایند.
در ابتدای این دیدار علمدار منظری رییس کانون با تشکر از اختصاص وقت مدیرعامل آمادگی نمایندگان را برای اعتلای نام بیمه ایران اعلام و با مطرح نمودن درخواستهای همکاران نماینده ادامه گفتگو میان کانون و مدیران شرکت را خواستار شد.