کد خبر: ۲۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
در بازدید قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا از شعبه گنبدکاووس عنوان شد:
قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، تغییر رویکرد شبکه فروش و حرکت به سمت جذب بیمه‌های عمر و زندگی را از ضروریات بازار رقابتی امروز خواند.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل ازروابط عمومی بیمه دانا:دکتر احمد جوادی‌پور طی بازدید از شعبه این شرکت در شهر گنبدکاووس که با حضور هیئت همراه صورت پذیرفت، ضمن تشریح عملکرد بیمه دانا طی یک سال‌ونیم گذشته گفت: در حال‌حاضر با تلاش، همدلی و همراهی کارکنان دلسوز و متعهد در ستاد و صف، حق‌بیمه تولیدی این شرکت از مرز ۲۱ هزار میلیارد تومان عبور کرده و پیش‌بینی می‌کنیم با ادامه این روند تا پایان سال‌جاری، حق‌بیمه تولیدی شرکت از مرز ۳۶ هزار میلیارد تومان نیز عبور خواهد کرد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان، نمایندگان و اعضای پرتلاش شبکه فروش شرکت، به ویژه همکاران شعبه گنبدکاووس، به شاخص‌های عملکردی بسیار مناسب بیمه دانا اشاره کرد و عنوان کرد: خوشبختانه منطقه گنبدکاووس از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای رشد و پیشرفت اقتصادی برخوردار است و این موضع عامل مهم در جذب پرتفوی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای شرکت در این منطقه است.
قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، سرمایه‌گذاری، ذخایر، ترکیب مناسب پرتفوی و نیروی انسانی را به عنوان ستون‌های اصلی شرکت نام برد و با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر از سوی شبکه فروش در حوزه تکافل اظهار داشت: تکافل یک نظام بیمه‌گری مبتنی بر عقود اسلامی است که در بسیاری از کشور‌های اسلامی، به‌ویژه مالزی در حال فعالیت است که اخیراً در بیمه دانا نیز مدل رایج این نظام بیمه‌گری طراحی و پیاده‌سازی شده و اجرای آن در کشور می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات بیمه‌ای آن‌ها باشد.
دکتر احمد جوادی‌پور، تجارب خود در سفر به کشور‌های مختلف با هدف آشنایی بیشتر با مدل بیمه‌گری تکافل را یادآور شد و در ادامه با اشاره به مزایا، تفاوت‌ها و جنبه‌های مختلف کاربردی این نظام با بیمه‌گری رایج در کشور ما گفت: اگرچه نظام بیمه‌گری ما نسبت به سایر کشور‌های اسلامی از لحاظ کمیت، قوی است، اما از لحاظ کیفیت، نیازمند توجه و کار بیشتر بوده و به همین دلیل ضرورت دارد در حوزه زیرساخت‌ها، نظام آموزشی، مطالعات و نحوه برخورد‌های اجتماعی تلاش بیشتری داشته باشیم و با اصلاح فرایند‌های آموزشی و رفتاری، در کنار تفکر اصلاح سیستماتیک، درصدد ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای به آحاد جامعه باشیم.
ایشان با تقدیر از زحمات کارکنان و شبکه فروش شعبه گنبدکاووس، از آن‌ها خواست: با رعایت ترکیب مناسب پرتفوی، و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مناسب نیروی انسانی، در جهت جذب بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی و بیمه‌های اموال حرکت کنند.
لازم به ذکر است، پیش از اظهارات قائم‌مقام بیمه دانا، رسول اونق رئیس شعبه گنبدکاووس این شرکت طی سخنانی، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد شش ماهه این شعبه، تشریح کرد: حق‌بیمه تولیدی شش‌ماهه این شعبه ۵۰ میلیارد تومان، میزان تحقق بودجه ۹۴ درصد و نسبت خسارت نیز ۶۴ درصد بوده است.
در این مراسم حمیدرضا رجبی رئیس انجمن صنفی نمایندگان گنبد نیز طی سخنانی مهم‌ترین مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کاری نمایندگان را مطرح کرد.
گفتنی است در سفر دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا به استان گلستان و در راستای ایفای رسالت اجتماعی این شرکت، بسته‌های کمک تحصیلی شامل انواع لوازم‌التحریر و لوازم آموزشی از سوی بیمه دانا بین دانش‌آموزان مدارس در مناطق محروم گنبدکاووس توزیع شد.
قائم‌مقام بیمه دانا و هیئت همراه همچنین از شعب ساری و بهشهر استان مازندران بازدید کرده و ضمن گفتگو با کارکنان و تشریح عملکرد، چشم‌انداز و اهداف شرکت، در جریان آخرین خدمات و فعالیت‌های شش ماهه این شعب نیز قرار گرفتند.

برچسب ها: بیمه دانا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.