به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون : در جلسه ای با حضور مدیر شعب استان یزد، معاونین، روسای دوایروکارشناسان شاغل در مدیریت شعب استان، عملکرد واحدهای اجرایی مدیریت شعب استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، در ابتدای جلسه مدیر شعب استان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی عملکرد واحدهای اجرایی مدیریت شعب استان در شش ماهه نخست سال جاری اعلام کرد و گفت: به موازات بررسی عملکرد شعب استان در شاخص های مختلف، عملکرد واحدهای اجرایی مدیریت شعب استان نیز مورد سنجش قرار می دهیم تا در یک برنامه و هدف واحد، رشد و ترقی همه جانبه بانک را شاهد باشیم. غلامرضا حسانی زاده با بیان این که هر پست شغلی مسئولیت ها و وظایفی را برعهده دارد که انجام صحیح و مطلوب آن نقش مهمی در تحقق اهداف کلان دارد، ابراز امیدواری کرد افزایش کارایی و اثربخشی بانک از نتایج اینگونه جلسات می باشد که به صورت مداوم آن را برگزار خواهیم کرد.
در این نشست، معاونین، روسای دوایر و کارشناسان شاغل در مدیریت شعب استان به بیان وظایف و تشریح عملکرد شش ماهه اول سال جاری در حوزه کاری خود به صورت جزئی و آماری پرداختند.
مدیر شعب استان نیز پس از استماع سخنان همکاران، با جمع بندی مباحث مطروحه و با تقدیراز تلاش همه کارکنان بانک در سطح شعب و مدیریت شعب، خاطرنشان کرد: واحدهای اجرایی مدیریت شعب باید یار و پشتیبان شعب استان باشند تا در یک برنامه هدفمند و اصولی، ارتقاء جایگاه استان را شاهد باشیم. مدیر شعب استان یزد خواستار تلاش و همت بیشتر کارکنان مدیریت شعب در پشتیبانی از شعب تابعه شد و افزود: بیکاری پنهان و عدم برنامه ریزی صحیح در سرعت بخشیدن به انجام تکالیف و وظایف محوله از آفاتی است که وجود آن در یک سازمان، پیامدهای منفی به دنبال دارد و ما در مدیریت شعب استان نباید شاهد چنین مواردی باشیم.
مدیریت شعب استان یزد از ابتدای سال جاری علاوه بر برگزاری جلسات کمیته راهبردی که با حضور تمامی روسای شعب تابعه و کارشناسان مدیریت شعب برگزار می شود، برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد شعب تابعه و مدیریت شعب را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون تعدادی از شعب تابعه با حضور تمامی پرسنل خود در مدیریت شعب، در این جلسات شرکت نموده و قرار است سایر شعب تابعه نیز در هفته های آتی در جلسه ارزیابی عملکرد که در مدیریت شعب استان برگزار می شود، شرکت کنند.
گفتنی است پس از برگزاری هر نشست و در یک بازه زمانی مشخص، مدیریت شعب استان، تحقق یا عدم تحقق مباحث مطروحه در جلسه قبلی را بررسی کرده و دلایل روند کاهشی یا افزایشی رشد و تعالی شعبه را در نشست بعدی مطالبه خواهد کرد.