کد خبر: ۲۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
برای اینکه به دبی سفر کنید و تمام زیبایی‌های این شهر فوق‌العاده را از نزدیک ببینید، باید بدانید که قیمت تور دبی تحت تأثیر عوامل متعددی مانند نوع ایرلاین، مدت زمان سفر، کیفیت هتل و خدمات تور است.

وقتی حرف از سفر به دبی می‎شود، اولین چیزی که به ذهن می‌آید، تصویری از آسمان‌خراش‌های بلند، شهری لوکس و مجلل و  مراکز خرید متنوع است. اغلب ایرانیان برای اینکه دبی فاصله نزدیکی با کشورمان دارد، این شهر را برای گردشگری و یا حتی مهاجرت انتخاب می‎کنند. هر ساله عده بسیاری از گردشگران مشتاق به این شهر فوق‌العاده و مدرن روانه می‎شوند و  با انجام فعالیت‌های تفریحی و استفاده از امکانات بی‎نظیر آن، تجارب ارزشمندی را برای خود رقم می‎زنند. اگر یک سفر جذاب به دبی داشته، می‎توانید با از دیدن جاذبه‌های آن لذت ببرید و روزهایی شاد و خاطره‌انگیز را برای خود بسازید. البته مهم است شما تور دبی خود را از آژانسی تهیه کنید که قیمتی مناسب داشته باشد تا بتوانید نهایت لذت را از سفرتان ببرید. ما در این مطلب از سلام پرواز درباره سفر به دبی و گذراندن تعطیلاتی عالی صحبت می‎کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

چه موقع به دبی سفر کنیم؟

اگر خواهان سفر به دبی در بهترین زمان ممکن هستید، باید به هدف، شرایط و ترجیحات خود توجه کنید.  ممکن است برای شما بهترین زمان سفر به دبی زمانی باشد که هزینه‌های سفر به دبی برایتان مناسب و منطقی باشد. اگر این هدف را دنبال می‎کنید، بهترین زمان برای سفر به دبی می‌تواند در تابستان باشد؛ زیرا در ماه‌های گرم سال، تعداد کمتری از مسافران به دبی سفر می‌کنند و این باعث کاهش هزینه‌های اقامت، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و سایر خدمات می‌شود. اما اگر برای گردشگری به دبی سفر می‎کنید و هزینه سفر برایتان چندان مهم نیست، فصل بهار، ماه‌های خنک سال و زمان برگزاری فستیوال‌های دبی، و البته تور دبی نوروز  ۱۴۰۳  بهترین زمان‌ها هستند.

 

دبی، مقصدی آرامش‌بخش برای تعطیلات نوروزی شما

مسیرهای هوایی و پروازهای دبی

سفر به دبی، از مسیرهای هوایی مختلف و با پروازهای داخلی و خارجی در دسترس است. بیشترین پروازها از ایران به دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبری همچون: ماهان، ایران‌ایرتور و امارات انجام می‌شوند. اگر به دنبال پروازهای مستقیم تور دبی از تهران هستید، شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان یکی از ایمن‌ترین ایرلاین‌های خاورمیانه همراه با شرکت ایران‌ایرتور، بهترین پروازهای مستقیم تهران-دبی را روزانه ارائه می‌دهند.

همچنین، تور دبی با امارات با ۴ پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آل‌مکتوم امارات، بیشترین پروازها را دارد. از این رو اگر تصمیم به انتخاب این شرکت برای خرید بلیط خود کرده‌اید، نیاز است که توقف‌های بسیار در طول مسیر را در نظر بگیرید. همچنین، پروازهای مستقیم به دبی از شهرهای دیگر ایران از جمله مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و بندرعباس، توسط شرکت هواپیمایی فلای‌دبی و شرکت‌های دیگر نیز انجام می‌شوند. در نهایت، انتخاب بهترین مسیر هوایی برای سفر به دبی وابسته به موقعیت جغرافیایی شما، زمان سفر و انتخاب شرکت هواپیمایی دلخواهتان با توجه به بودجه‌ای که دارید متغیر است. بنبراین پرواز خود را با دقت انتخاب کنید تا سفری راحت و خاطره‌انگیز داشته باشید.

 

از کدام جاذبه‌های معروف دبی در گشت‌های شهری دیدن کنیم؟

 

دبی به دلیل جاذبه‌های متنوع و منحصر به فردش، جایگاه ویژه‌ای در میان جهانگردان دارد. سفر دبی شما را برای کشف مکان‌های دیدنی این شهر هدایت می‎کند. بنابراین شما نباید در برنامه‌ گشت‌های شهری دبی، دیدن معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن را از دست بدهید. در زیر برخی از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  1. برج خلیفه: برج خلیفه، به عنوان مشهورترین نماد دبی و بلندترین برج جهان با ارتفاع 830 متری، همیشه در لیست اصلی جاذبه‌های گردشگری دبی قرار دارد. از بالای این برج، شهر زیبای دبی را از ارتفاع زیادی می‌توانید ببینید.
  2. دبی مال: دبی مال به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس و متنوع دبی شناخته می‌شود. این مرکز خرید زیبا با وسعت و تنوع برندها و محصولاتش، به تجربه یک خرید لذت‌بخش تبدیل برای شما می‌شود.
  3. آکواریوم دبی: آکواریوم دبی با آبزیان متنوع خود، جذابیت خاصی دارد. این آکواریوم در دبی مال قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد تا با تنوع زیستی آبزیان دریایی آشنا شوید.
  4. رقص فواره‌های دبی: آبنمای دبی در مقابل برج خلیفه واقع شده و منظره شگفت‌انگیزی را در طول شبانه‌روز با نمایشی از نور، موسیقی و آب ایجاد می‌کند.
  5. پارک آبی آتلانتیس: این پارک آبی فوق‌العاده با تفریحات هیجان‌انگیز، آکواریوم‌های شگفت‌انگیز  و فضاهای خیره کننده خود، یکی از بهترین پارک‌های آبی دنیاست.
  6. باغ گل میراکل: این باغ زیبا با فراوانی گل‌های رنگارنگ و بخش‌های گل‌آرایی شده و زیبا، به شما یک تجربه جدید از زیبایی طبیعت را هدیه می‌دهد. این باغ بهترین مکان برای عکس‌های خاص و سلفی‌های جذاب است.

دبی، شهری است که همیشه چیزهای جدیدی برای اکتشاف دارد. بنابراین پیشنهاد می‎کنیم به دبی سفر کرده و گشت و گذار در مکان‌های شگفت‌انگیزش را تجربه کنید.

دبی، مقصدی آرامش‌بخش برای تعطیلات نوروزی شما

قیمت تور دبی چقدر است؟

برای اینکه به دبی سفر کنید و تمام زیبایی‌های این شهر فوق‌العاده را از نزدیک ببینید، باید بدانید که قیمت تور دبی تحت تأثیر عوامل متعددی مانند نوع ایرلاین، مدت زمان سفر، کیفیت هتل و خدمات تور است. اگر شما به دنبال اقامت در هتل‌های معمولی‌تر هستید، می‌توانید قیمت تور دبی خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. علاوه بر این، انتخاب زمان مناسب برای سفر به دبی نیز می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها داشته باشد. سفر در فصل بهار و تابستان یا رزرو تورهای لحظه آخری می‌تواند به شما کمک کند تا قیمت تور دبی 7 شب و8 روز  را کاهش دهید.

از طرفی به جز هزینه‌های مربوط به تور، باید مبلغی را برای گشت‌های شهری، خورد و خوراک خود در دبی و خرید در نظر بگیرید. دبی بازارها و پاساژ‌های متنوعی برای خرید دارد و در دی ماه هر سال فستیوال خرید بزرگی را برگزار می‎کند. بنابراین افراد می‎توانند از تخفیفات استثنایی استفاده کرده و خریدی عالی و خوش قیمت داشته باشند. همچنین امکان تهیه سوغاتی‎های جذابی را نیز خواهید داشت. از طرفی برای گشت و گذار و دیدن مکان‌های توریستی دبی، باید بودجه‎ای را در نظر بگیرید تا بتوانید هزینه ورودی‌های این اماکن را بپردازید.

برای یافتن بهترین قیمت تور دبی، با سلام پرواز به شماره 02122224444 تماس گرفته و تورهای مختلف آن را بررسی کنید. در سایت سلام پرواز نیز می‎توانید به راحتی آخرین تخفیف‌ها و آفرهای تور دبی را پیدا کنید و سفر خود را با یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران برنامه‌ریزی کنید.

Top of Form

برچسب ها: تور
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.