کد خبر: ۲۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
لوازم خانگی برند بوش و هر برند معتبر دیگری، در گذر زمان به دلایل مختلفی کارایی سابق خود را از دست داده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. برای تعمیرات بوش باید نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کرد تا بتوانند به‌درستی نقص دستگاه را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.

لوازم خانگی برند بوش و هر برند معتبر دیگری، در گذر زمان به دلایل مختلفی کارایی سابق خود را از دست داده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. برای تعمیرات بوش باید نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کرد تا بتوانند به‌درستی نقص دستگاه را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.

در ادامه درباره انواع تعمیرات این محصولات و نمایندگی بوش در تهران توضیح می‌دهیم.

آشنایی با برند بوش

شرکت آلمانی تولید لوازم‌خانگی بوش، نا‌مدار و مشهور در سراسر جهان است. شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در آلمان تاسیس شد.

محصولات این برند طراحی و کیفیت ‌بی‌نظیری دارند و به بسیاری از کشورهای صادر می‌شوند. لوازم‌خانگی تولیدشده توسط این کمپانی به ۶ دسته شست‌وشو، پخت‌وپز، یخچال‌فریزر، نوشیدنی‌ساز، غذاساز و خردکن می‌شود.

لوازم‌خانگی برند بوش، قیمت بسیار بالایی دارند اما به‌دلیل ظاهر شیک، طول عمر بالا، قابلیت‌های متنوع و کیفیت فوق‌العاده دارای خریداران پرشمار و محبوبیت بسیار زیادی هستند.

هر زمانی که در عملکرد ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و سایر وسایل برقی بوش خطا و نقص مشاهده شود، فقط متخصصان آموزش‌دیده تعمیرات بوش می‌توانند آن را به‌صورت اصولی برطرف کنند.

برای تحقق این امر، خدمات پس از فروش بوش در سراسر جهان توسط نمایندگی‌های آن ارائه می‌شود تا رضایت کامل مشتریان را جلب کنند.

تعمیرات بوش به چه علت انجام می‌شود؟

محصولات کمپانی بوش دارای ساختار بسیار قدرتمند و منسجمی هستند و عیوب آنها اغلب جزیی و سطحی است. به‌طور کلی، این عیوب امکان دارد به صفحه نمایشگر، سیستم برق، قطعات، فیلترها و موتور مربوط باشند.

اصولی و درست‌بودن شیوه تعمیر لوازم‌خانگی بوش، در دوام و کارکرد ایین لوازم تاثیر بسیار زیادی دارد. تعمیر صحیح محصولات این برند آلمانی به دانش علمی و عملی ویژه‌ای نیاز دارد. تنها متخصصان دوره‌دیده می‌توانند آن را به‌نحو درست انجام دهند.

لوازم‌خانگی بوش خود را برای تعمیر به افراد غیرحرفه‌ای و غیر متخصص نسپارید، زیرا این افراد دانش لازم برای تشخیص مشکل دستگاه شما را ندارند و امکان دارد با نصب قطعات غیر اصل و به‌صورت اشتباه، آسیب جدی به وسیله شما وارد کنند.

امداد سرویس تعمیرگاهی مطمئن برای تعمیرات بوش

امداد سرویس، نمایندگی بوش در تهران است و کلیه خدمات آن مانند تعمیر و تعویض قطعات، ۱۲ ماه گارانتی دارد. تکنیسین و تعمیرکاران حاضر در این تعمیرگاه، دانش و مهارت لازم برای تعمیر انواع لوازم‌خانگی این برند را به‌صورت اختصاصی و در دوره‌های مختلف کسب کرده‌اند.

درصورتی‌که دستگاه به قطعه یا تجهیزات خاصی نیاز داشته باشد، فقط مراکز و نمایندگی بوش می‌تواند جنس اصل و استاندارد آن وسیله را تامین کنند.

امداد سرویس تأمین‌کننده قطعات و لوازم جانبی کلیه لوازم‌خانگی برند بوش است. درصورتی‌که دستگاه پس از تعمیر یا نصب قطعه توسط متخصصان این تعمیرگاه دوباره خراب شود، تا ۱۲ ماه گارانتی داشته و به‌صورت رایگان مجددا تعمیر خواهد شد.

مراحل تعمیرات بوش

لوازم این برند هنگامی که دچار اختلال می‌شوند، در اولین مرحله باید توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی بوش در تهران، عیب‌یابی شوند.

تشخیص درست علت خرابی وسایل و دستگاه عاملی بسیار مهم در تعمیر آنها است و به دلایل زیر، اهمیت بسیار زیادی دارد:

  • مشکل وسیله در زمان کوتاه‌تری برطرف می‌شود.
  • هزینه‌ تعمیرات کاهش پیدا می‌کند.
  • در طول عمر لوازم اختلالی ایجاد نمی‌شود.
  • رضایت، اعتماد و تایید مشتریان افزایش پيدا می‌کند.

در مرحله بعد، اگر وسیله به قطعه جدید نیاز داشته باشد، تعمیرکاران قطعه اصل بوش را نصب می‌کنند.

اگر عملکرد لوازم‌خانگی به‌دلیل استفاده نادرست دچار اختلال شده باشد، تکنیسین‌ها پس از تعمیر نکات لازم برای نگهداری صحیح از آن وسیله را به مشتریان آموزش می‌دهند.

اگر وسیله برای کارکرد بهتر به لوازم جانبی خاصی نیاز داشته باشد، تعمیرکاران نمایندگی بوش، نسخه اصل و استاندارد آن را به شما ارائه می‌کنند.

نمایندگی تعمیر و تعمیرات لوازم خانگی بوش لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی و یخچال

انواع تعمیرات بوش برای ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی

این ۲ ماشین کاربردی و پراستفاده از محبوب‌ترین تولیدات برند بوش محسوب می‌شوند. این ۲ کالا با گذشت زمان دچار عیوب متفاوتی می‌شوند، اما جای نگرانی نیست چون با استفاده از خدمات پس از فروش بوش به‌راحتی می‌توان آنها را برطرف کرد. اختلال‌های ماشین لباس‌شویی عبارت‌اند از:

  • عدم بازشدن درب ماشین پس از شست‌وشو: درصورت بروز این مشکل، فورا با نمایندگی بوش تماس بگیرید.
  • عدم چرخش دیگ ماشین: این مشکل ناشی از کارکرد نادرست موتور ماشین است.
  • عدم خروج کامل آب درون ماشین: عملکرد نادرست پمپ تخلیه باعث بروز این مشکل می‌شود.
  • گرم‌شدن یا گرم­نشدن غیرعادی آب: دلیل این مشکل، خراب‌شدن بخش هیدرواستات است.
  • عدم چرخش ماشین بعد فرایند آب‌گیری: خراب‌شدن المنت دستگاه باعث بروز این مشکل و ثابت‌ماندن ماشین می‌شود.
  • عدم کارکرد صفحه نمایشگر و تایمر درجه: اگر اعداد و علائم برروی صفحه نمایشگر نشان داده نمی‌شود، نشان‌دهنده نوسانات برق، خراب‌شدن فیوز و خازن‌ها است.

صدا و لغزش غیرعادی ماشین، عدم باز و بسته‌شدن درب ماشین، اروردادن، بیرون‌آمدن کف از داخل ماشین هنگام کار، نشت آب، استشمام بوی سوختگی از ماشین و عدم تحویل لباس‌های تمیز از دیگر مشکلاتی است که در ماشین‌های لباس‌شویی ایجاد می‌شود.

تشخیص علت دقیق بروز این اختلالات برعهده تکنیسین‌های نمایندگی بوش بوده و درصورت مشاهده آنها، خودسرانه اقدام نکنید و فورا با نمایندگی تماس بگیرید.

ماشین‌های ظرف‌شویی بوش نیز به‌دلایل زیادی دچار عیب و اختلال می‌شوند. برای تشخیص دقیق علت و درست‌کردن ماشین ظرف‌شویی باید با تعمیرات بوش تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران مجرب و متخصص مشکل را برطرف کنند. مشکلات رایج ماشین‌های ظرف‌شویی و دلیل بروز آن، عمدتا موارد زیر هستند:

  • روشن‌نشدن دستگاه به‌دلیل قطعی و خرابی سیستم برق ماشین
  • عدم شست‌‌وشوی ظروف به‌علت عدم پخش مواد شوینده، کیفیت بد قرص یا پودر مصرفی و جرم‌گرفتن فیلترهای ماشین
  • عدم تخلیه آب به‌سبب خراب‌بودن پمپ
  • کارنکردن دکمه‌ها و پانل به‌علت خراب و معیوب‌بودن برد
  • خشک‌نشدن ظروف به‌دلیل وجود ایراد در سیستم تخلیه ماشین

انواع مشکلات یخچال و جاروبرقی که برای رفع آن باید با تعمیرات بوش تماس بگیرید

یخچال‌فریزر بوش به‌دلیل قیمت هنگفت آن، مهم‌ترین لوازم آشپزخانه و حتی خانه محسوب می‌شود که نگهداری درست از آن بسیار مهم است.

احتمال دارد به مرور زمان کارکرد این وسیله باکیفیت و بادوام مانند بسیاری از دستگاه‌های برقی اختلال پیدا کند. در این شرایط، باید فورا توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی بوش عیب‌یابی و برطرف شود.

رایج‌ترین عیوب یخچال‌فریزر بوش عبارت‌اند از:

  • روشن‌نشدن
  • ایجاد صداهای ناهنجار
  • کاهش قدرت تولید سرما
  • کارنکردن کمپرسور
  • برفک‌زدن
  • چکیدن قطرات آب از اواپریتور
  • اتومات کارنکردن
  • سوختن لامپ

جاروبرقی‌های بوش از وسایل کاربردی و مهم هستند که به‌دلیل استفاده گسترده‌ای که از آنها می‌شود، در گذر زمان عیوبی پیدا می‌کنند. انواع تعمیرات بوش به‌خوبی می‌تواند ایرادهای را برطرف کند.

جاروبرقی بوش امکان دارد دچار اختلالاتی مانند روشن‌نشدن، ضعیف‌شدن مکش، تخریب قطعات و ایجاد صداهای غیرقابل تحمل شود.

دلیل بروز این مشکلات می‌تواند اتصال نامناسب، سوختن موتور، قطعی کلید‌، انسداد فیلترهای هوا، کثیف‌شدن فن جاروبرقی و عوامل دیگر باشد.

سایر مشکلاتی که جاروبرقی‌ها پیدا می‌‌‌کنند، عبارت‌اند از:

  • ناگهانی خاموش‌شدن
  • گرم‌شدن غیرعادی
  • ایجاد بوی سوختگی
  • کارنکردن سیم‌جمع‌کن
  • عدم تنظیم مکش جاروبرقی
  • تخریب فیلتر هوا
  • معیوب‌شدن فیلتر هپا
  • شکستگی اجزا دستگاه
  • برق‌داشتن بدنه جاروبرقی

درصورت بروز هریک از این موارد، با تعمیرکاران مجرب و متخصص نمایندگی آن تماس بگیرید. کارشناسان با بررسی وضعیت جاروبرقی و تست‌های لازم، در سریع‌ترین زمان ممکن عیوب جاروبرقی را به‌صورت تضمینی برطرف کرده و آن را به شما تحویل می‌دهند.

جمع‌بندی

لوازم‌خانگی برند آلمانی بوش دارای کیفیت فوق‌العاده بالا و ساختار خاصی هستند. اگر عملکرد هرکدام از محصولات آن مانند یخچال‌فریزر، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و لوازم دیگر دچار اختلال شود، باید توسط متخصصان تعمیرات بوش برطرف شود.

عیب‌یابی صحیح و دقیق کالاهای این کمپانی را فقط تکنیسین‌های آموزش‌دیده می‌توانند انجام دهند و این لوازم را به‌صورت کاملا حرفه‌ای و اصولی تعمیر کنند.

توصیه می‌شود برای تعمیر درست لوازم برند بوش، نصب قطعات و خرید لوازم جانبی اصل و متعلق به آن، به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کنید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.