کد خبر: ۲۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهدای بانک رفاه کارگران توسط دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک در شهرستان یزد افتتاح شد.

به گزارش مخاطب24 به نقل از بانک رفاه کارگران: مراسم افتتاح این پایگاه با حضور مدیران ارشد استانی از جمله دکتر سید مهدی هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و دکتر محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف یزد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران عالی بانک رفاه کارگران، برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با هدف ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این پایگاه مشارکت کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم گفت: با افتتاح رسمی این پایگاه اورژانس، دسترسی مردم شریف شهرستان یزد به خدمات بهداشتی و درمانی تسهیل می‌شود.  

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، بانک رفاه کارگران را به عنوان بانک سلامت‌محور توصیف کرد و گفت: این بانک خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت می‌داند و به حمایت از این حوزه با جدیت بسیار ادامه می‌دهد. 

وی افزود: بانک رفاه کارگران در تداوم حمایت‌های گذشته خود از حوزه سلامت، آمادگی دارد اقدامات خود را گسترش و در همکاری مشترک با فعالان این بخش در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" گام بردارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور حمایت از شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور خبر داد و گفت: با توسعه حمایت‌ها از فعالان حوزه سلامت، ضمن ارتقای سطح سلامت جامعه، بستر دسترسی به خدمات مربوطه در این بخش فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران بانک پیشرو در حمایت از حوزه سلامت است، به افزایش سرمایه این بانک به میزان 620 هزار میلیارد ریال و تاثیر این مهم در توسعه اقدامات حمایتی در این حوزه اشاره کرد و گفت: بدون شک این افزایش سرمایه بستر حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت را بیش از پیش فراهم می‌کند و دسترسی عموم مشتریان به ویژه مشتریان فعال در این حوزه به خدمات و محصولات این بانک را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: افزایش سرمایه بانک رفاه، اقدامات توسعه‌ای این بانک در زمینه صدور تعهدات و ضمانت‌نامه‌های بانکی، اعتبارات اسنادی، انتشار اوراق گام و .... در بخش‌های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان را افزایش خواهد داد.

به گفته وی، افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران سطح تعهدات برای هر ذینفع واحد در این بانک را افزایش خواهد داد.

دکتر للـه‌گانی به انتشار اوراق سپرده گواهی خاص به عنوان یکی از محصولات و ابزارهای اختصاصی بانک رفاه کارگران در حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و با بیان اینکه، افزایش سرمایه این بانک انتشار این اوراق را تسریع می‌بخشد، افزود: این اوراق می‌تواند برای هر مشتری به صورت اختصاصی منتشر شود و منابع مورد نیاز آنان را برای اجرای طرح‌های ایجادی، توسعه‌ای و تامین سرمایه در گردش فراهم ‌کند.

وی در پایان به برخی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت کشور اشاره و از اهدای کمک‌های بلاعوض به دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشارکت در ساخت بیمارستان در مناطع محروم کشور، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در مناطق حاشیه‌ای شهرهای بزرگ، حمایت از پویش‌های اجتماعی حوزه سلامت، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر توسعه‌یافته، حمایت تسهیلاتی از فعلان حوزه سلامت، مشارکت در اجرای طرح نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، حمایت از واحدهای تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و... به عنوان برخی از این حمایت‌ها در سال‌های اخیر نام برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این دانشگاه، گفت: بدون شک بخش قابل توجهی از برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه سلامت در استان یزد با حمایت‌های این بانک اجرایی شده و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان تا حد زیادی مرهون این حمایت‌ها است.

دکتر سید مهدی هاشمی افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران که با حمایت‌های این بانک در شهرستان یزد احداث و تجهیز شد، برگ دیگری از اقدامات حمایتی بانک رفاه در حوزه سلامت استان ورق خورد که شایسته قدردانی است.

وی افزود: بدون شک افتتاح این پایگاه یکی از نقاط عطف همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است که در نهایت مردم شریف استان یزد هستند که طعم شیرین این همکاری را خواهند چشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پایان بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل این دانشگاه و بانک رفاه کارگران تاکید کرد و گفت: تجربه سال‌ها ارائه خدمات به حوزه سلامت، بانک رفاه کارگران را به عنوان بانک عامل در حوزه سلامت تبدیل کرده است و استان یزد نیز می‌تواند با بهره‌برداری بیش از پیش از این تجارب در راستای ارتقای خدمات سلامت در سطح استان اقدام کند.

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.