کد خبر: ۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی از خانواده های شهداء، ایثارگران و رزمندگان تجلیل به عمل آمد.

به  گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سرو قامتان همیشه جاوید ، مراسمی روز دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در نمازخانه ساختمان زنده یاد غفاریان با حضور دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره، مهندس سلطانی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان و بسیجیان ، و به طور حضوری و پخش همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در مناطق برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران وتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش چند کلیپ، دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج ) ،با ذکر خاطراتی ، بیان نمود : هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

 

وی گفت: رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود، رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نصب العین تک تک ما قرارگیرد.

 

در ادامه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت, ضمن  بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس و  دلاورمردی های رزمندگان و ادای احترام به مقام والای شهداء و امام راحل (ره)، نکاتی در باب اهمیت دفاع مقدس بیان کرد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه حفظ مسیر انقلاب اسلامی و سرزمین ایران مربوط به دوره خاصی نبوده ، اظهارداشت:  امروزه بیشتر از پیش ضرورت دارد که همه پای انقلاب بایستیم و تلاش کنیم با مسئولیت هائی که برعهده داریم کارآمدی نظام را به مردم اثبات نماییم .

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن ، تشریح هدف انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی سرسختانه برمواضع  اصولی را از وظایف تک تک افراد در جهت  روشنگری ارزش ها دانست.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت جانانه تمام ایثارگران در برهه های مختلف است گفت:  در حقیقت پایداری و اقتدار کنونی  نظام جمهوری اسلامی، حاصل خون شهدا و پایمردی تمام عزیزان ایثارگر و خانواده های  گرامی ایشان است.

 

وی افزود : دفاع مقدس با درایت امام راحل(ره) و به برکت ایستادگی و مقاومت ملت به نماد پایداری، عزت، پایمردی، رشادت، ایثار و شهادت مبدل شد.

 

مهندس سلطانی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نقطه قوت ایران در دوران دفاع مقدس، وجود رهبری معنوی، پرجاذبه، دوراندیش، شجاع، توانمند و با حکمتی بود که مردم او را از صمیم قلب دوست داشتند و توانسته بود به عنوان نقطه اتکا و توانمندی روحی ملت ایران عمل کند.

 

در پایان این مراسم  از خانواده های  شهداء، ایثارگران و رزمندگان،  با اهدای لوح و تندیس هایی، تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.