کد خبر: ۲۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی گفت: 70 درصد خدمات این بانک به بخش تعاون ارائه می شود. خالص تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سه سال اخیر، هر سال نسبت به سال ماقبل بیش از دو برابر رشد کرده است.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون : مهدی درستی به مناسب هفته تعاون، دولت و بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: خالص تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سه سال اخیر، هر سال نسبت به سال ماقبل بیش از دو برابر رشد کرده استمدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با اشاره به رسالت توسعه ای بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بازوی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد تا با توزیع صحیح نقدینگی و تزریق منابع مالی تولیدکنندگان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی از بخش مولد کشور حمایت کرده و در توسعه آن کوشا باشد. بدیهی است این اقدامات با غنی سازی بسترهای کارآفرینی و اشتغال موجبات فقرزدایی، حل مشکلات معیشتی مردم و تولید ثروت را فراهم می آورند.

درستی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون استان در سال 1401 تسهیلات توسعه ای و اشتغالزای خود را در تعامل با نهادهای گوناگون از جمله وزارت تعاون، نهادهای حمایتی، سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، اداره کل گردشگری، ارشاد، ورزش و جوانان و در کلیه بخش های اقتصادی پرداخت کرده و توانسته در زمینه تسهیلات بند الف تبصره 18 بیش از سهمیه ابلاغی را جذب و در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهد.

وی بیان کرد: سایر تسهیلات نظیر مسکن، مشاغل خانگی، ازدواج و فرزندآوری نیز در این بانک پرداخت می شوند و عملکرد این بانک در این بخش ها نیز نسبت به سهمیه ابلاغی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

درستی گفت: این بانک با در نظر داشتن شعار سال تمام توان و برنامه ریزی های خود را در جهت تقویت و حمایت از بخش دانش بنیان کشور به کار بسته و قطعا در پایان سال عملکرد قابل قبولی در این بخش خواهد داشت.

معاون اعتباری و حقوقی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی نیز با ارائه آمار تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف به نقش این بانک در انجام تکالیف اجتماعی این بانک پرداختاکبر نصرتی راد با بیان اینکه بانک توسعه تعاون هر سال در زمینه تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی دارای قرارداده است،افزود:این بانک توانسته است هر سال نسبت به تخصیص کلیه اعتبار موجود به متقاضیان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در خاتمه با اشاره به اهتمام این بانک در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی گفت:مدیریت استان در مجموع توانسته علاوه بر پرداخت سهمیه های تعیین شده از منابع شناور بانک در سطح کشور استفاده کندکه عملکرد 120درصدی در زمینه تسهیلات بند الف تبصره 18 و 207درصدی در بخش کشاورزی شاهدی بر این مدعاست. وی افزود: در زمینه تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی نیز این بانک به طور کامل به تکلیف خود عمل نموده و زمینه حفظ اشتغال 1325 نفر و ایجاد اشتغال برای 2335 را فراهم کرده استدر این نشست، مسئول روابط عمومی و رئیس اعتبارات بانک توسعه تعاون استان نیز حضور داشتند که پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بودند.

 

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.