کد خبر: ۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
ثبت‌نام برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نیز از روز یکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۷ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز در روز‌های چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مخاطب ۲۴ ثبت‌نام برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نیز از روز یکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۷ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز در روز‌های چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ از هفته جاری

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه این هفته ۱۶ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد.

 بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ نیز از روز سه‌شنبه ۱۶ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد. این آزمون در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نیز از روز یکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۷ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز در روز‌های چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و به مدت یک ماه یعنی تا روز یکشنبه ۵ تیر ماه ادامه دارد. این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و در نهایت ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) نیز از روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱۴ این ماه ادامه دارد. این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

همچنین برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از روز دوشنبه مورخ اول آذر ماه آغاز شده بود، پس از تمدید مجدد، ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۲ آذر پایان می‌یابد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ شش اسفند برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.