کد خبر: ۲۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه ۲۳ شهریور و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور در منزل شهیدان روح‌الله و سلمان امیراحمدی با مادر و دیگر اعضای خانواده این دو شهید امر به معروف و مدافع امنیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛ شهید سلمان امیراحمدی از کارکنان این سازمان و از شهدای مدافع امنیت است که در اغتشاشات سال گذشته در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید.

براساس این گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دکتر رئیسی در این دیدار با اشاره به شکست مفتضحانه پروژه دشمنان برای به آشوب کشاندن کشور و متوقف ساختن پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سال گذشته گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه‌ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به‌دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت نا امیدی و افول است.
رئیس جمهور با اشاره به قساوت و بی‌رحمی دشمنان و برخی پادو‌های آنان در به شهادت رساندن شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات سال گذشته تصریح کرد: امروز به برکت خون این شهدا کشورمان بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد و همه ما وظیفه داریم نسبت به آرمان بلند این شهیدان وفادار بمانیم.
دکتر رئیسی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در سراسر کشور هستند، افزود: این پرچم‌ها همواره باید برافراشته نگه داشته شود تا همچنان یاد شهید و شهادت و ایثار و گذشت در کشور باقی بماند.
رئیس قوه مجریه با تأکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان نیز باید بدانند که امنیت کشور و جایگاه امروز آنان مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی آنهاست، افزود: ایستادگی و صلابت ملت ایران، به‌ویژه خانواده معظم شهدا، نوید دهنده آینده‌ای بسیار روشن برای انقلاب اسلامی است.
گفتنی است فرزند دیگر این خانواده، شهید روح‌الله امیر‌احمدی نیز سال ۸۵ در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیده بود.
همچنین مرحوم حسینعلی امیراحمدی پدر شهیدان امیراحمدی نیز پس از یک‌بار جانبازی به دست منافقین و چندین بار مجروحیت در دفاع مقدس، در اسفند سال ۹۸ درگذشت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دختر می خواهی بخری یا پسر؟ title
پسر حدود ۵۰‌میلیون تومان، دختر حدود ۷۰ تا ۸۰‌میلیون تومان. قیمت کودک و نوزاد خیلی متفاوت است. نوزاد‌ها از کودکان گران‌تر هستند؛ آن هم اگر نوزاد دختر باشد. خرید و فروش نوزاد می‌کنند؛ آن هم به‌طور حرفه‌ای. چت می‌کنند و شماره می‌دهند، ارسال چند تا عکس، واریز پول و در آخر تحویل نوزاد.
افعی تهران به معلم‌ها نیش زد و توقیف شد! title
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.