کد خبر: ۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
پیراهن آبی مفت از دست رفت؛
مدافع سابق استقلال از همه جا مانده و قصد دارد راهی برای بازگشت به تیم سابق خود باز کند که در شرایط فعلی که استقلال فقط برای جذب دو بازیکن خارجی جای خالی دارد.

 مخاطب 24- بعد از اینکه باشگاه استقلال با پیشنهاد مالی غیرمعقول عارف غلامی مخالفت کرد، این بازیکن با انتشار یک استوری مدعی شد با یک تیم خارجی قرارداد بسته اما آن تیم به او 5 روز فرصت داده تا اگر استقلال دوباره خواهان بازگشتش شد، به این تیم بازگردد اما باشگاه استقلال درخواستی برای بازگشت غلامی نداد و اقدام به جذب مدافع جدید هم کرد. درعین حال خبری هم از حضور غلامی در آن تیم خارجی نشد تا مشخص شود که ادعای بازیکن استقلال صحت نداشته است.

اخیراً نیز تصویری از غلامی در فرودگاه منتشر شد و پیامدش یک استوری از برادرش بود که درحال خداحافظی با اوست! درباره انتشار این تصاویر گفته شد که غلامی درحال عزیمت به فرانسه و عقد قرارداد با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور است اما با اینکه زمان قابل توجهی از خبرسازی جدید می‌گذرد، غلامی به هیچ یک از تیم‌های فرانسوی ملحق نشده است. به شکلی عجیب و غیرمنتظره نیز روز گذشته شنیده شد که غلامی به باشگاه استقلال پیشنهاد داده حاضر است بدون دریافت مبلغ قابل توجهی به این تیم بازگردد! خبری که اگر صحت داشته باشد نشان می‌دهد که مدافع سابق استقلال از همه جا مانده و قصد دارد راهی برای بازگشت به تیم سابق خود باز کند که در شرایط فعلی که استقلال فقط برای جذب دو بازیکن خارجی جای خالی دارد و در خط دفاع نیز دست نکونام پر شده، بسیار دشوار است که غلامی راهی برای بازگشت پیدا کند. شاید اگر غلامی حد فنی خودش را می‌دانست و بی‌جهت دستمزد بالا درخواست نمی‌کرد و درصدد بازار گرمی نبود، اکنون پیراهن استقلال را بر تن داشت اما تصمیم‌های اشتباه این بازیکن سبب شد تا او به سادگی لباس استقلال را از کف بدهد.هرچند غلامی سال گذشته به دلایل نامشخص گرانترین بازیکن استقلال بود.

منبع:همشهری آنلاین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سوزاندن جسد دختر بچه ۱۱ ساله توسط مادرش title
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
امام جمعه اردبیل: تکریم فرهنگیان دادن تقدیرنامه و کیک و آب میوه نیست! title
یک ماه و نیم است بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش تمام شده و تمدید نشده است و حالا می‌خواهیم آن‌ها را به جلسه دعوت و برای آن‌ها سخنرانی و لوح تقدیر بدهیم این قطعاً تکریم نیست ضد تکریم است.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
برگزیده
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.