کد خبر: ۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
هم برای پیروزی، هم برای فرصت دادن؛
امیر قلعه‌نویی در هفتمین حضور روی نیمکت تیم ملی به دنبال کسب یک پیروزی دیگر است.

مخاطب24. امیر قلعه نویی در ۶ بازی قبلی که مقابل روسیه، کنیا، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان و بلغارستان هدایت تیم ملی را بار دیگر عهده‌دار شده، از ۳۶ بازیکن در ترکیب تیم ملی استفاده کرده است. بی‌شک او به دنبال این است که در مصاف برابر آنگولا به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به دست آورده‌اند، شانس تازه‌ای دهد، اما در کنار آن به هیچ عنوان نمی‌خواهد کسب پنجمین پیروزی را به خطر بیندازد.
با این وصف به نظر می‌رسد نفرات زیر از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه، ۲۱ شهریورماه) شانس بیشتری برای حضور در میدان داشته باشند.

نیازمند شماره یک تیم ملی 
روز گذشته در تمرین تیم ملی شماره یک بر تن پیام نیازمند دیده شد و این سنگربان که در مقابل بلغارستان هم پس از مصدومیت بیرانوند وارد زمین شد، بار دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت، تا در بازی‌های ملی هم رفته‌رفته باتجربه شود.

خط دفاعی با یک ورودی جدید قطعی 
در بازی برابر بلغارستان پورعلی‌گنجی و شجاع خلیل‌زاده زوج قلب خط دفاعی تیم ملی بودند. دانشگر هم در این پست در دسترس است، اما بعید به نظر می‌رسد شاهد تغییری در این منطقه مهم باشیم.
در پست دفاع راست اما با مصدومیت رامین رضائیان یک بار دیگر فرصت به صادق محرمی داده خواهد شد. محرمی یکی از لژیونرهای آماده فوتبال ایران طی هفته‌های اخیر بوده و در مصاف با آنگولا بسیار با انگیزه خواهد بود.
در پست دفاع چپ میلاد محمدی در اردوی تیم ملی حضور دارد، اما احتمال ثبت صد و سی و یکمین حضور ملی حاج‌صفی بیشتر است.

ابهام در مثلث خط میانی
اگر حضور سامان قدوس را در ترکیب اصلی یکی از تصمیمات احتمالی امیر قلعه‌نویی بدانیم، او درباره دو بازیکنی که قرار است پشت سر او بازی کنند، بیشتر تامل خواهد کرد. علیزاده، سرلک و چشمی بازیکنانی هستند که حضور در ترکیب اصلی و گرفتن جای عزت‌اللهی و نوراللهی را دارند. شاید هم قلعه‌نویی اصلا تغییری در این منطقه ایجاد نکند.

مثلث خط هجومی، شاید ترابی به ترکیب برسد
احتمالا در این منطقه مهدی طارمی و محمد محبی که در بازی‌‎های گذشته امیر قلعه‌نویی نشان داده، علاقه ویژه‌ای به سبک بازی آنها برای پیاده کردن افکارش دارد، بار دیگر در ترکیب اصلی دیده شوند. اما در این بین مهدی ترابی بازیکنی است که شاید به ترکیب اصلی راه پیدا کند. شاید هم قلعه‌نویی از میان محبی و جهانبخش یکی را روی نیمکت بنشاند تا فرصت به ترابی داده شود.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل آنگولا 
پیام نیازمند، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، میلاد سرلک، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی و مهدی طارمی.

 

منبع: ورزش سه

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
استخراج الماس از گل صدتومانی! title
دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.
اولین نسخه از تانک جنگی چلنجر ۳ به میدان آمد؛ مرگبار و مدرن title
ارتش انگلیس به‌تازگی از تانک جنگی چلنجر ۳ به‌عنوان مرگبارترین سلاح خود رونمایی کرده است. درباره تانک مدرن Challenger ۳ بیشتر بدانید.
آیا نفرین باز کردن تابوت فرعون حقیقت دارد؟ title
مقبره‌های مصری همیشه زمینه‌ساز شایعه‌های زیادی بوده‌اند. پژوهش‌ها به شایعه نفرین باز کردن تابوت فرعون و احتمال مرگ انسان پاسخ می‌دهند.
آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس: مورد غضب مافیای خودرو هستم title
یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند ۲۰۳۰ است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.