کد خبر: ۲۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
رضا درویش در حالی به عنوان مدیرعامل کار خود را در پرسپولیس ادامه می‌دهد که با حاشیه‌های عجیب در چند وقت اخیر روبه‌رو شد.

مخاطب 24- باشگاه پرسپولیس پس از حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون صندلی مدیرعاملی این باشگاه در راستای حمایت اعضای هیأت مدیره از رضا درویش اطلاع رسانی کرد. در قسمتی از گزارش منتشر شده در خصوص آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه عنوان شده است: «هیات مدیره ضمن تاکید بر همدلی و همبستگی در شرایط حساس کنونی، حمایت کامل خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام نمود تا شاهد موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های داخلی باشیم».

حاشیه‌های به وجود آمده درباره جابه‌جایی مدیرعامل باشگاه در حالی قوت گرفت که بحث پیرامون عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات و موافقت او با جدایی احمد گوهری گلر دوم تیم زیاد شده بود اما درویش اعلام کرد تمام انتخاب‌های فنی و رفت و آمد بازیکنان با دستور مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی تیم بوده است تا دیگر بهانه‌ای دست مخالفان خود در هیأت مدیره ندهد.

شایعه بازگشت یکی از مدیران عامل پیشین پرسپولیس با حمایت دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه باعث ناراحتی درویش شد اما حمایت اکثر اعضا و همچنین حساسیت بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان باعث شد تا آنها در این خصوص اطلاع رسانی لازم را داشته باشند تا پروژه بازگشت این مدیر به پرسپولیس فعلا مسکوت باقی بماند.

درویش که از جمع اعضای هیأت مدیره باشگاه خارج شده و تنها به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند اعلام کرده است در هر زمان که آنها اعلام کنند حاضر به رفتن از پرسپولیس است اما هیچ تصمیمی برای استعفای زودتر از موعد در حال حاضر ندارد.

از سوی دیگر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان نیز فعلا هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ندارد تا آنها با آرامش خاطر کار خود را دنبال کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا آدمخوار دیده‌اید؟ title
در گوشه‌های دنج و دورافتاده جهان، قبایلی باقی مانده اند که سنت‌های کهن و عجیب آن‌ها از جمله آدمخواری، بیگانگان را شگفت زده می‌کند. این قبایل که از تمدن مدرن به دور مانده اند، هنوز آداب و رسوم قدیمی خود را حفظ کرده اند. دانشمندان و کاشفان همواره به این قبایل دورافتاده علاقه‌مند بوده اند تا با فرهنگ‌های بدوی آن‌ها آشنا شوند.
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.