کد خبر: ۲۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

تصمیم نهایی مهدی طارمی در مورد انتقال به میلان

نشریه رلوو اسپانیا از شکست مذاکرات پورتو و میلان بر سر انتقال طارمی صحبت کرد.

مخاطب ۲۴-متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی نشریه اسپانیایی رلوو از شکست مذاکرات بر سر انتقال طارمی به میلان خبر داد.باشگاه میلان در تلاش است تا در زمان باقی مانده یک مهاجم دیگر خریداری کند.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود نوشته است که مهدی طارمی هرگز علاقه‌ای به ترک پورتو نداشته است.

مهدی طارمی فاصله چندانی تا پیوستن به میلان نداشت. تمامی کار‌های مربوط به انتقال این بازیکن صورت گرفته بود، ولی در نهایت به دلیل برخی مشکلات و ورود چند ایجنت و واسطه‌های نزدیک به طارمی و پورتو، این معامله بی نتیجه باقی ماند و حضور مهاجم ایرانی در سن سیرو منتفی شد.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود با اشاره به شکست در مذاکرات طرفین نوشت که طارمی هرگز تمایلی به ترک پورتو نداشت و او برای فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ نیز برای تیم کونسیسائو به میدان می‌رود. چرا که دستمزد پیشنهادی ایتالیایی‌ها برای جدایی بازیکن ایرانی از پورتو کافی نیست. ضمن اینکه ملاقات با پینتو دا کوستا تعیین کننده بود.

در گزارش اوجوگو آمده است:
طارمی از پورتو جدا نمی‌شود. مذاکرات با میلان عصر دیروز به پایان رسید و گمانه‌زنی‌ها تمام شد. مهاجم ایرانی با پینتو دا کوستا ملاقات کرد و هر دو توافق کردند که ادامه همکاری، برای همه طرف‌ها بهترین راهکار است. تصمیمی که حتی می‌تواند در‌ها را برای تمدید قراردادی که در ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد، باز کند و از جدایی بهترین گلزن تیم با صفر یورو جلوگیری کند.


مهدی هرگز قصد نداشت دراگائو را در این بازار نقل و انتقالاتی ترک کند و اولین نشانه آن امتناع او از پیشنهاد میلیونی الهلال در اوایل بازار بود. در همین حال، میلان در میان علاقمندان ظاهر شد، اما تنها در چند روز گذشته پیشنهاد رسمی را به مدیران آبی و سفید ارائه کرد که در نهایت پذیرفته شد: ۱۵ میلیون یورو به علاوه سه میلیون دیگر که با تحقق آپشن‌ها فعال می‌شود.


از آن لحظه به بعد «توپ» در زمین میلان و مهاجم قرار گرفت. دیروز یک دور مذاکره ماراتن وار برگزار شد، اما موانع بزرگی به وجود آمد که منجر به عدم توافق نهایی شد. بزرگ‌ترین مشکل، دستمزد پیشنهادی ایتالیایی‌ها بود: ۱.۵ میلیون یورو در سال، کمی بیشتر از حقوقی است که این ایرانی در دراگائو می‌گیرد. علیرغم اینکه طارمی بازیکنی نیست که مسائل مالی برای او در اولویت باشد (فقط رد کردن پیشنهاد اعراب را به یاد بیاورید) مهدی ارزش پیشنهادی را بسیار پایین می‌داند، به خصوص در مقایسه با مبلغی که (۵ میلیون یورو) به دیگر بازیکنان جدید میلان پرداخت می‌شود.


همانطور که ویتور بایا اعتراف کرد، علیرغم ادامه صحبت‌ها، تفاوت آنقدر بزرگ بود که نمی‌توان بر آن غلبه کرد. مدیر پورتو که در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، با اطمینان گفت: توافق بین پورتو و میلان برای طارمی وجود دارد، اما تفاهم بین بازیکن و باشگاه وجود ندارد. مذاکرات ادامه دارد.
باید گفت طارمی هرگز علاقه‌ای به جدایی نداشت و حتی پس از رد سفر به عربستان، به سرجیو کونسیسائو گفته بود که قصد دارد این فصل نیز در تیم بماند. این مربی همچنین نمی‌خواست بهترین گلزن تیم را که روی بیش از یک سوم گل‌های فصل گذشته باشگاه پورتو موثر بود، از دست بدهد.

آخرین اخبارانتقال مهدی طارمی به میلان در 9 شهریور:

دی‌مارتزیو گزارش داد که مانع انتقال طارمی به میلان مسئله کمیسیون‌ها و پول پرداختی بین مدیربرنامه‌ها بود. با اینکه برخی رسانه‌ها از توافق بین باشگاه‌ها صحبت می‌کردند ولی مدیربرنامه طارمی پدرو پینتو بوده که به مدیریت باشگاه پورتو بسیار نزدیک است. یا میلان مسئله کمیسیون‌ها را با او حل می‌کند یا معامله انجام نمی‌شود.

طبق گزارش رلوو میلان نیز از ادامه دادن مذاکرات کنار کشیده و تلاش می‌کند تا مهاجم دیگری خریداری کند.

همچنین مورتو در خبری اعلام کرده بود که مهدی طارمی نیز به دلیل دستمزد پایینش مایل به انتقال نیست زیرا او و میلان زمانی با هم توافق کردند که رقم انتقال  25 تا 30 میلیون یورو بود. حالا که این انتقال به 15 میلیون یورو کاهش پیدا کرده، متعاقبا دستمزد طارمی نیز کمتر خواهد شد. همین مسئله باعث شده تا طارمی از میلان دستمزد بیشتری درخواست کند.

دی مارتزیو نوشت که طارمی دستمزد 1.5 میلیون یورویی را نمی پذیرد.

فابریتزیو رومانو، بلاگر مشهور نقل و انتقالات خبر داد که قرارداد بین میلان و پورتو برای مهدی طارمی به صورت رسمی لغو شد. رسانه رسمی پورتو این خبر را اعلام کرده و تاکید کرده که مهدی یک فصل دیگر در پورتو باقی خواهد ماند.

طبق اعلام رکورد، مذاکرات بین میلان و پورتو به شکست انجامید. این خبرگزاری در مقاله خود نوشت که طارمی تصمیم گرفت علی‌رغم اینکه سران دو باشگاه برسر انتقال او موافق کرده بودند، پیشنهاد روسونری را رد نماید. طارمی تصمیم دارد که تا انتهای این فصل و انتهای قراردادش در پورتو بماند و پس از آن به صورت آزاد به تیم دلخواه خود بپیوندد. درحال حاضر خواسته‌های این بازیکن و ایجنت‌های او مانع اصلی این انتقال هستند.

گاتزتا دلو اسپورت، رسانه مشهور ایتالیایی، اعلام کرد که پس از منتفی شدن جذب طارمی، روسونری امروز صبح جهت انتقال یوسف النصیری، مهاجم سویا که با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد، اقدام نمود. هرچند که این تلاش خیلی زود بی‌نتیجه ماند، چون این بازیکن هیچ علاقه‌ای به انتقال قرضی ندارد.

به نوشته توتو مرکاتو، ایجنت‌های طارمی می‌خواستند قاشق خود را تا انتها در مربا فرو کنند (بهره بیشتری ببرند) و آنها عامل اصلی شکست این انتقال بودند، اما شاید هم موضوع این نباشد و طارمی فکر می‌کند دستمزد سالی ۱.۵ میلیون یورو برایش چندان جالب نیست و می‌تواند با انتقال آزاد در سال آینده پول بیشتری دربیاورد.

 

آخرین اخبارانتقال مهدی طارمی به میلان در 8 شهریور:

مهدی طارمی به میلان پیوست- با انتقال طارمی به میلان موافقت شد، ایتالیا مقصد بعدی مهاجم ایرانی- سران باشگاه پورتو پس از جلسه طولانی مدت بر سر پیشنهاد آث میلان مبنی بر جذب مهدی طارمی بالاخره بسته نهایی خود را با نظر سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم و مدیر برنامه‌های مهدی طارمی اعلام کردند.

طبق اخبار موثق، باشگاه پورتو رقمی جزئی به بسته پیشنهاد مالی ۱۵ میلیون یورویی میلان بابت دریافت رضایت‌نامه طارمی اضافه کرده است و تا عصر پنجشنبه فرصت داده تا میلان در این باره تصمیم‌گیری کند.

بنا بر این خبر باشگاه پورتو موافقت قطعی خود را با انتقال طارمی به میلان در صورت پذیرش شرط مالی این باشگاه اعلام کرده است تا دیگر همه چیز به موافقت سران روسونری بستگی داشته باشد.

مدیر برنامه‌های طارمی ضمن تشکر از جایگاهی که باشگاه پورتو برای موکلش فراهم کرده، موافقت مهاجم تیم ملی ایران برای انتقال به میلان را رسما  اعلام کرده تا با موافقت با شرایط باشگاه ایتالیایی فاصله مهدی طارمی با سری آ تنها یک امضا باشد.

در همین رابطه ساعاتی قبل فرانچسکو وانگولا، خبرنگار مطرح نقل وانتقالات با انتشار توییتی در این خصوص  تایید کرد که مذاکرات میلان و پورتو برای انتقال طارمی به مرحله توافق رسیده است.

 

دستمزد مهدی طارمی در میلان

نزدیکان طارمی خبر می‌دهند که طرفین بر سر ۱۸ میلیون یورو بعلاوه ۲ میلیون یورو پاداش به توافق رسیده‌اند.

دستمزد طارمی در میلان ۳ میلیون یورو بعلاوه ۱ میلیون پاداش خواهد بود.

فوری: مهدی طارمی به آث میلان ایتالیا پیوست

 

نیکولو شیرا، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال، در یک توییت مفاد قرارداد مورد توافق طارمی با میلان را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس ادعای این خبرنگار، قرداد طارمی با میلان سه ساله و با دستمزد سالیانه سه میلیون یورو به اضافه آپشن یک میلیون یورویی خواهد بود.

فوری: مهدی طارمی به آث میلان ایتالیا پیوست

 

طارمی فصل گذشته عملکرد درخشانی در پورتو داشت و موفق شد در مجموع ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند و عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را نیز با ۲۲ گل به دست بیاورد.

 

آخرین ثانیه‌های انتقال طارمی از پورتو به میلان بستگی به تأیید رسمی مدیران باشگاه ایتالیایی دارد که گفته می‌شود ظهر فردا پنجشنبه صورت می‌گیرد تا مهاجم تیم ملی ایران بلافاصله راهی ایتالیا شود و در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
ساعت 450 میلیون تومانی نیما شعبان نژاد title
عکسی از نیما شعبان نژاد با ساعت 450 میلیون تومانی منتشر شد.
رقم عجیب بدهی خواننده معروف پیش از مرگ title
پرونده قضایی توسط مجریان دارایی مایکل جکسون برخی از کامل‌ترین جزئیات را در مورد مشکلات مالی فاش کرده که این خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی در زمان مرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کرده است.
همستر کامبت رکورد گینس می‌زند؟ title
بازی تلگرامی همستر کامبت مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر دست یافته است.
دستگیری شرور مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران title
شرور مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران دستگیر شد.
حضور داوود میرباقری، کمال تبریزی، داریوش ارجمند و مهران رجبی پای صندوق رای title
تعدادی از هنرمندان با حضور در شعبه‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به داخل صندوق انداختند.
مسعود بهنود هم رای داد؟ title
تحلیلگر مسائل سیاسی، با باز نشر یادداشتی توییتری، از رأی دادن خود به پزشکیان خبر داد.
برگزیده
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.