به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران: در این جلسه محمدرضا محمودپناه ضمن تاکید بر اهمیت اصلاح داده های مشتریان، خواستار همکاری شبکه شعب و واحدهای ستادی در این امر شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری خرد، سازمان و روشها، روابط عمومی، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژههایی چون مرکز تماس یکپارچه، سامانه CRM و ملی پیک توسط مدیران پروژهها گزارش گردید. همچنین دستاوردهای نهایی پروژههای اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخشبندی کلان مشتریان طرح و بررسی شد.