کد خبر: ۲۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
در این هفته شاخص کل بورس تهران در حوالی نیمه کانال ۱.۹ میلیونی در نوسان بود.

مخاطب24:در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه ریزش ۱۶ هزار و ۶۱ واحدی داشت و به نیمه کانال ۱.۹ میلیونی سقوط کرد. روز یکشنبه شاخص ۳ هزار و ۴۷۸ واحد افت پیدا کرد. روز دوشنبه شاخص ۲ هزار و ۴۱۱ واحد بالا آمد. اما روز سه‌شنبه شاخص ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحد افت کرد. در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاخص کل ۸ هزار و ۳۸۴ رشد کرد.


بازدهی هفته
شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۳۸ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۲۷ هزار و ۵۸ واحد پایین‌تر ایستاد و بازدهی هفته شاخص بورس منفی ۱.۴ درصد شد. در هفته پیشین شاخص ۳ درصد ریزش کرده بود، بنابراین در این هفته سرعت ریزش نماگر اصلی بورس کمتر شده است.

 

شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۱۷ هزار و ۱۰۶ واحد پایین‎‌تر ایستاد و بازدهی منفی ۲.۵ درصدی را ثبت کرد.


افت ارزش معاملات سهام
در این هفته، میانگین ارزش معاملات بازار سهام ۵۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان بود. میانگین ارزش معاملات خرد بورس نیز ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۷۹ میلیاردی هفته پیشین، کاهش ۱۲ درصدی داشته است.


افزایش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش
میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۷۴۵ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته پیشین ۲۲۸ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۴۴ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان بود که در روز شنبه ثبت شد و کمترین رقم ۵۱۸ میلیارد تومان بود که در روز چهارشنبه ثبت شد.


رشد میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید
میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۲۷۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۳۰ میلیارد تومان بیشتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۱۲ درصد افزایش یافته است. بالاترین رقم هفته ۸۶۰ میلیارد تومان بود و در روز شنبه ثبت شد. پایین‌ترین رقم به روز دو‌شنبه برمی‌گردد که ۸۰ میلیارد تومان بود.



خروج سرمایه حقیقی
در تمامی روز‌های معاملاتی این هفته پول حقیقی از بازار سرمایه خارج شد، در روز شنبه ۵۵۸ میلیارد تومان خارج شد. روز یکشنبه ۴۳۳ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز دوشنبه ۲۹۳ میلیارد تومان و روز سه‌شنبه ۷۰۱ میلیارد تومان خارج شد. روز چهارشنبه نیز برای هفتمین روز کاری متوالی این روند ادامه داشت و ۱۵۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.


در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۴۲۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد بیشتر است.

برچسب ها: بورس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.