کد خبر: ۲۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
در این هفته شاخص کل بورس تهران در حوالی نیمه کانال ۱.۹ میلیونی در نوسان بود.

مخاطب24:در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه ریزش ۱۶ هزار و ۶۱ واحدی داشت و به نیمه کانال ۱.۹ میلیونی سقوط کرد. روز یکشنبه شاخص ۳ هزار و ۴۷۸ واحد افت پیدا کرد. روز دوشنبه شاخص ۲ هزار و ۴۱۱ واحد بالا آمد. اما روز سه‌شنبه شاخص ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحد افت کرد. در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاخص کل ۸ هزار و ۳۸۴ رشد کرد.


بازدهی هفته
شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۳۸ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۲۷ هزار و ۵۸ واحد پایین‌تر ایستاد و بازدهی هفته شاخص بورس منفی ۱.۴ درصد شد. در هفته پیشین شاخص ۳ درصد ریزش کرده بود، بنابراین در این هفته سرعت ریزش نماگر اصلی بورس کمتر شده است.

 

شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۱۷ هزار و ۱۰۶ واحد پایین‎‌تر ایستاد و بازدهی منفی ۲.۵ درصدی را ثبت کرد.


افت ارزش معاملات سهام
در این هفته، میانگین ارزش معاملات بازار سهام ۵۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان بود. میانگین ارزش معاملات خرد بورس نیز ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۷۹ میلیاردی هفته پیشین، کاهش ۱۲ درصدی داشته است.


افزایش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش
میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۷۴۵ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته پیشین ۲۲۸ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۴۴ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان بود که در روز شنبه ثبت شد و کمترین رقم ۵۱۸ میلیارد تومان بود که در روز چهارشنبه ثبت شد.


رشد میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید
میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۲۷۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۳۰ میلیارد تومان بیشتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۱۲ درصد افزایش یافته است. بالاترین رقم هفته ۸۶۰ میلیارد تومان بود و در روز شنبه ثبت شد. پایین‌ترین رقم به روز دو‌شنبه برمی‌گردد که ۸۰ میلیارد تومان بود.



خروج سرمایه حقیقی
در تمامی روز‌های معاملاتی این هفته پول حقیقی از بازار سرمایه خارج شد، در روز شنبه ۵۵۸ میلیارد تومان خارج شد. روز یکشنبه ۴۳۳ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز دوشنبه ۲۹۳ میلیارد تومان و روز سه‌شنبه ۷۰۱ میلیارد تومان خارج شد. روز چهارشنبه نیز برای هفتمین روز کاری متوالی این روند ادامه داشت و ۱۵۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.


در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۴۲۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد بیشتر است.

برچسب ها: بورس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.