کد خبر: ۲۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به منظور آشنایی و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی به دیدار آنان رفت.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش: رحیم سرهنگی به همراه برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش عصر پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ از سه شرکت پارس غزال کیش، صنایع دستی کیش هنر و صنعت آداک و کاویان ذوب ایثارگران واقع در فاز ۶ صنعتی کیش بازدید کرد و با برخی از صنعتگران در خصوص راهکار‌های لازم جهت رفع مشکلات آنان گفتگو کرد.

همچنین مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از کاریز، ضمن آشنایی با روند سرمایه گذاری در این مکان، در خصوص درخواست سرمایه گذار کاریز، دستورات لازم را جهت بررسی و طرح در کمیسیون‌های مربوطه صادر کرد.

پروژه مسکونی ستاره کیش مقصد بعدی بازدید رحیم سرهنگی و هیات همراه بود. سرمایه گذار این طرح مسکونی _ خدماتی واقع در شهرک صدف، شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب است که در شهریور ۱۴۰۲ مجتمع مسکونی آبان را با ۸۴ واحد به بهره برداری می‌رساند. از آنجایی که پیش از بهره برداری از این مجتمع مسکونی، دریافت پایان کار الزامی و منوط به رعایت برخی ضوابط و احراز شرایط می‌باشد از اینرو مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دستورات لازم را جهت تسریع در امور و در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

مجتمع مسکونی پرشین ساحلی نیز آخرین مکان برای بازدید رحیم سرهنگی بود که یکی از بلوک‌های این مجتمع فاقد پایان کار و به نوبه آن سند است.

از آنجایی که بسیاری از این واحد‌ها پیش فروش شده است و ساکنان این مجتمع دغدغه دریافت سند مالکیت را دارند از اینرو رحیم سرهنگی جهت رفع دغدغه آنان، دستور بررسی این مهم را در اسرع وقت و مطابق با ضوابط و مقررات شهرسازی صادر کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تصویر عاشقانه‌ای از پیمان معادی title
پیمان معادی درکنار همسرش فرانک قوانلو تصویری منتشر کرد.
سوزاندن جسد دختر بچه ۱۱ ساله توسط مادرش title
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
برگزیده
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.