به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ علیرضا وکیلی، مسئول هماهنگی ستاد اربعین بانک پارسیان درتشریح نحوه خدمات این بانک به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی، گفت: بانک پارسیان همانند سالهای گذشته و تجارب موفقی که در زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین سید و سالار شهیدان داشته است، امسال نیز خدمت رسانی خود را درابعاد مختلفی اجرایی خواهد کرد.
مسئول هماهنگی ستاد اربعین بانک پارسیان افزود: اولین کاروان خدمت رسانی بانک پارسیان مشتمل بر چهار دستگاه خودپرداز سیار با دو دستگاه خودروی ویژه عازم مرز مهران شد و از تاریخ شنبه ۲۸ مرداد لغایت ۱۴ شهریورماه نسبت به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به راهپیمایان اربعین حسینی اقدام میکند.
وکیلی همچنین از اعزام کاروان دوم خدمت رسانی در تاریخ ۳۰ مردادماه به مناطق مرزی جنوب کشور خبر داد و افزود: تعداد دو دستگاه خودروی ویژه هر کدام حامل ۲ دستگاه خودپرداز سیار نیز از تاریخ اول شهریور ماه در مرزهای شلمچه و چزابه مستقر شده و به خدمت رسانی به زائران خواهند پرداخت.
مسئول هماهنگی ستاد اربعین بانک پارسیان در ادامه تصریح کرد: این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل؛ پرداخت وجه نقد، انتقال وجه با استفاده از کارتهای شتابی، خرید شارژ مستقیم سیمکارتهای اعتباری تلفن همراه و ... به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارایه میکنند.
وکیلی در پایان افزود: برای رفاه حال زائران گرامی اربعین حسینی (ع)، شعب و باجههای این بانک نیز که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبداللهالحسین درسطح استانهای خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سایر استانهای همجوار قرار دارند، بهصورت فوقالعاده خدمات حضوری و الکترونیکی را به عاشقان اهلبیت علیهمالسلام ارائه میکنند.