به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین:بانک ایران زمین در سالهای اخیر توانست با طراحی سرویسهای مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان را یکی از اولویتهای اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور بیان کرد و گفت: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزودهای متمایز از آنچه در گذشته ارائه میشد، داشته باشند. بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخشهای بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.
مدیرعامل بانک ایران زمین این نوید را به افرادی که میخواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند داد: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را میتوانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.
پورسعید نقش بانکها به عنوان یکی از بخشهای تامین مالی اقتصاد کشور را مهم دانست و خاطر نشان کرد: انتظاری که از بانکها به عنوان یکی از اساسیترین بخشهای تامین مالی و اقتصادی میرود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است.