به گزارش مخاطب24 به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان: نماهنگ «اشک آتش» که به سفارش روابط عمومی ذوبآهن اصفهان ساخته شده است و گوشههایی از قابهای دیدنی ادای احترام جهادگران این مجتمع به آستان سالار شهیدان (ع) را روایت میکند، در طول فقط دو روز، به مرز یک میلیون بازدید در شبکههای اجتماعی رسید.
این اثر هنری سه دقیقهای که روز شنبه (۲۱ مرداد) از شبکه سوم سیما نیز پخش شد، مورد استقبال ویژه بینندگان قرار گرفته است و گوشههای متفاوتی از عزاداری سربازان خط مقدم جبهه تولید کشور را به تصویر میکشد.