به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: این شرکت همواره توجه به نمایندگان و شبکه فروش خود را در دستور قرار داده و در این راستا یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت با بیان این مورد که «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید دارد که: «تلاشهای شبکه فروش بیمه تعاون نیز در معرفی طرحهای شرکت مثالزدنی است».
وی با تشریح وضعیت نمایندگان در بیمه تعاون مطرح میکند که: «شبکه نمایندههای بیمه تعاون نوپا و جوان هستند و با قدرت و کیفیت به فعالیت خود ادامه میدهند» و «این مهم سبب شده است تا همواره تلاش کنیم کارمزد شبکه فروش، همزمان با حقوق کارکنان و در سریعترین زمان ممکن پرداخت شده و همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم زمینههای ارائه تسهیلات و خدمات رسانی به آنها را نیز افزایش دهیم که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین در دیدگاههای خود، استراتژیهای اثربخش برای تبدیل شدن به یک نماینده موفق در صنعت بیمه را اینچنین میداند:
۱. مردم دار بودن: بعنی نگاه کارمزدی نباید داشت و خدمت رسانی را باید در اولویت قرار داد.
۲. آگاهی داشتن: برای آنکه بتوان همواره به روز بود و یادگرفت؛ البته این یادگیری باید همراه با انجام دادن باشد.
۳. شاد و موفق بودن: این شادی باید به اطرافیان نیز انعکاس داده شود.
۴. صداقت داشتن: نماینده نه تنها باید صداقت داشته باشد بلکه باید چیزی را که برای خود میخواهد را برای دیگران نیز بخواهد.
۵. اطلاعات جامع: نماینده باید در حوزه محصولات شرکت خود در وهله نخست و تمام محصولات صنعت بیمه در وهله دوم اطلاعات داشته باشد.
۶. دانش افزایی همیشگی: که مصداق بارز ز گهواره تا گور دانش بجوی است.
۷. عمق دادن به دانش: این مهم از آن رو اهمیت دارد که میتواند در مذاکرات، دانش خوب نماینده را به نمایش بگذارد.
بر این اساس، در تلاشهای مجموعه بیمه تعاون در سال ۱۴۰۲، مسیر توسعه و بالندگی بیش از پیش نمایندگان این شرکت در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه با استفاده از فرصتهای همایش محور، نمایندگان برگزیده بیمه تعاون موفق شدند دورههایی نظیر «رهبری مشتریان و تیمهای فروش در دنیای دیجیتال» با ارائه «جولیو توسکانی»، دکترای مدیریت ار دانشگاه استکهلم سوئد و مدرس دانشگاه ام آی تی آمریکا؛ «پرسشگری تأثیرگذار در فروش» با ارائه «جان کالوگراکیس»، فارغ التحصیل دکتری مدیریت از دانشگاه Strathclyde انگلستان؛ «جنگها و نبردهای موجود در بازار» با ارائه «کارلوس اسکاریو»، دکترای مدیریت استراتژیک و استاد دانشگاههای "Notre Dame" و "IESE" و بنیانگزار سازمان جهانی لجستیک “UTi” با ۵۴۰ دفتر در سراسر جهان؛ «نهادینه سازی فرهنگ خدمت گذاری در سازمان» با ارائه «جاناتان لو»، نویسنده کتابهای پرفروش "ایجاد وفاداری در مشتریان" و "۷ راه تبدیل مشتریان به طرفداران" را فراگیرند.
گفتنی است نمایندگان پرتلاش بیمه تعاون در روزهای برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان نیز درخشش حضور خود را به نمایش گذاشته و نیز از فرصت تعامل با مدیرعامل مجموعه بیمه تعاون برای بیان نقطه نظرات خود استفاده کرده و با ارائه پیشنهادات و راهکارهایی، برای ارتقاء عملکرد بیمه تعاون، تلاش کردند.
در این خصوص نیز مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به «احساس غرور از دیدن شرکتهایی با سطح بالا در نمایشگاه»، فرصت حضور برای توسعه برندینگ و ارتباط با کسب و کارها در صنایع مختلف به منظور معرفی محصولات بیمهای به مصرف کنندگان را یک «غنیمت» مطرح کرد.