به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر:مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه با کارکنان سرپرستی در جریان عملکرد ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ سرپرستی قرار گرفتند و به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد سرپرستی پرداختند.
در بخشهای دیگر این جلسات نمایندگان و شبکه فروش به بیان دغدغههای خود در راستای ارائه خدمات به مشتریان پرداختند که دکتر آقادادی ضمن پاسخ به موضوعات آنان تاکید ویژهای بر توجه هرچه بیشتر به ارائه خدمات آنلاین و تقویت زیرساختهای فناورانه سرپرستی و شبکه فروش داشتند تا ضمن افزایش دقت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان که بعنوان یکی از اهداف کلان و اولویت شرکت است حاصل شود.
ایشان در پایان با اشاره به پشتیبانی مناسب از شبکه فروش که موجب سرعت بخشیدن به فعالیتها و افزایش بهره وری میشود، تمامی این اقدامات را شاخصهایی برشمرد که جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار میرود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.