کد خبر: ۲۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
مدیر عامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه:

توجه به رسانه‌ها انتظار بزرگی نیست

مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مقام شامخ شهید محمود صارمی که به مناسبت روز خبرنگار، در فضایی دوستانه و صمیمی در ستاد بیمه دی و بطور همزمان در شعب سراسر کشور برگزار شد با اشاره به ظاهر لذت بخش و شیرین شغل خبرنگاری، آنرا فعالیتی ارزیاب کرد که در باطن انبوهی از رنج‌ها و مشکلات طاقت فرسا به همراه دارد.
توجه به رسانه‌ها انتظار بزرگی نیست

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه دی :مدیر عامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه:

توجه به رسانه‌ها انتظار بزرگی نیست/ ما از مشورت با خبرنگان و حتی نقد‌های تند آن‌ها سود برده ایم/ نقشرسانه‌ها در ترویج فرهنگ و شناخت بیمه ضروری است/ ب به دنبال استمرار بهبود و تحول در بیمه دی هستیم/ پرداخت‌ها یمان به مراجع درمانی سرعت گرفته است/ مشتری مداری واخلاق در صدر همه برنامه هایمان است/ پرتفوی درمان به لحاظ اقتصادی قابل اتکا نیست/در مدیریت پرتفویجامعه ایثارگری نگاه ما بیشتر انجام یک وظیفه ملی و دینی است تا اقتصادی

مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مقام شامخ شهید محمود صارمی که به مناسبت روز خبرنگار، در فضایی دوستانه و صمیمی در ستاد بیمه دی و بطور همزمان در شعب سراسر کشور برگزار شد با اشاره به ظاهر لذت بخش و شیرین شغل خبرنگاری، آنرا فعالیتی ارزیاب کرد که در باطن انبوهی از رنج‌ها و مشکلات طاقت فرسا به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ در این مراسم مهندس طاهر موهبتی ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه امروزه شغل خبرنگاری جزو شغل‌های پر خطر دنیا محسوب می‌شود ادامه داد: واقعیت این است که خبرنگار مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیاز‌های جامعه محسوب می‌شود و بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران واز جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه‌گری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبه‌گری نمی‌کنند. در مقابل نیز بدون وجود رسانه‌ها، مسئولان از بسیاری از نیاز‌های اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمی‌ها و کاستی‌ها و حتی در نقطه مقابل حاصل اثر عملکرد خود در پیشرفت‌ها و بهبود اوضاع مطلع نمی‌شوند.

وی فقدان تیغ برنده نقد و انتقاد رسانه را مسبب آسیب‌ها و فساد‌های بسیار دانست و گفت: در نتیجه جمع این دو مقوله، این انتظاربزرگی نیست که بخواهیم یک بار هم که شده، دیگران به رسانه و اهالی رسانه توجه کنند.

مدیر عامل بیمه دی با بیان اینکه ما از مشورت با خبرنگان و حتی نقد‌های بعضا تند و گزنده آن‌ها سود‌های فراوان برده ایم ادامه داد: اگر سعه صدر خود را بالا ببریم به خوبی نیت خیر و پیشنهادات مشفقانه و موثر قاطبه خبرنگاران را در پیشرفت کار‌ها و فعالیتهامشاهده خواهیم کرد.

مهندس موهبتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های بلند مدت شرکت بیمه دی بیان کرد: تمرکز بر خرده فروشی برای درسبد پرتفوی شرکت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های تدوین شده در طول پنج سال آینده خواهد بود و همکاران ما در تلاش جهت تحققاین امر هستند ضمن در نظر داشتن این مطلب، برای تحقق این هدف اهتمام ورزند.

وی گفت: به دنبال استمرار این روند و بهبود و تحول در شرایط شرکت هستیم. ماموریت اصلی ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی کسبسود در چهارچوب ارزش‌های سازمانی است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به پرداختی‌های مراجع درمانی اذعان کرد: با وجود تأمین‌های مالی صورت گرفته از طرف بنیادشهید و سازمان برنامه و بودجه کشور، پرداخت‌ها به مراجع درمانی سرعت گرفته و در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت در سرعت پرداخت‌ها در جایگاه خوبی قرار داریم. در حال حاضر تا پایان ۱۴۰۱ تمامی مراجع درمانی و همچنین داروخانه‌ها تا پایان فروردین ۱۴۰۲، تعهدات معوق خود را دریافت نموده اند. شرکت بیمه دی در سال حدود ۲۲ میلیون مراجعه فقط از قرارداد درمان ایثارگران بهمراکز درمانی داریم که بهبود و پایش فرآیند‌های درمانی و بیمه‌ای این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

مهندس موهبتی با تأکید بر بحث رسانه بیان کرد: ایجاد مزیت رقابتی در عرصه صنعت بیمه می‌تواند مشتریان بالقوه بیمه را ترغیب بهانتخاب بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر نماید؛ و پس از جذب مشتری باید برای نگهداشت مشتری و ایجاد تجربه خوشایند آن‌ها برنامهریزی کنیم.

وی تاکید کرد: در صدر همه برنامه‌های مشتری مداری، اخلاق مداری و برخورد خوب با مشتریان موثرترین آن‌ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین با اشاره به اینکه پرتفوی رشته بیمه درمان به لحاظ اقتصادی قابل اتکا نیست گفت: که واقعیت ایناست که شرکت‌ها اندک منافعی هم که می‌توانند از این حوزه داشته باشند مربوط به رسوب حق بیمه است تازه آن هم به شرطی که بتوانند آن را به موقع دریافت کنند.

وی بیان داشت: ۸۵ درصد از پرتفوی بیمه دی مربوط به بیمه درمان ۶۸ درصد از بیمه‌گزاران این رشته نیز ایثارگران است. نگاه ما درمدیریت پرتفوی درمان جامعه ایثارگران بیشتر یک وظیفه ملی، مذهبی است تا اقتصادی.

مهندس موهبتی درباره عدم پذیرش پرتفوی درمان برخی وزارتخانه‌ها نیز گفت: ما خواستار پذیرش پرتفوی درمان در کنار سایربیمه‌نامه‌های این وزارتخانه از جمله شخص ثالث، عمر و ... بودیم.

مهندس موهبتی همچنین در پایان، توجه به وصول مطالبات، فروشِ با کیفیت با درنظر گرفتن ضریب خسارت، پاسخگویی به مشتریان ومراکز درمانی، توجه ویژه به قشر معزز ایثارگران و خانواده‌های شهدا که درگیر بیماری‌های سخت هستند: را از مواردی دانست که بایدبیشتر مورد توجه قرار گیرد

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح آزمایش دارو رسان در مرحله اول در حال خدمت‌رسانی به جانبازان ۷۰ درصد هستیم و در ادامهپدر و مادر شهدا مورد توجه قرار خواهند گرفت.

بنا بر این گزارش، در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه که با حضور فرزند محمود صارمی برگزار شد یاد این شهید والا مقام و دیگر شهدای رسانه گرامی داشته شد.

برچسب ها: بیمه دی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟ اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟
لایحه ساختار، وظایف و اختیارات سازمان ملی مهاجرت در حالی اسفندسال گذشته در مجلس اعلام وصول شد که پس از حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، دولت و مجلس بیش از گذشته نسبت به ساماندهی اتباع بیگانه اصرار دارند.
برگزیده
خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید! خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید!
تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و هجوم واسطه‌گران در برنامه‌های فروش خودروسازان به واسطه تفاوت قابل ملاحظه بهای کارخانه و بازار، همواره مصرف‌کننده واقعی را از دسترسی به خرید از کارخانه محروم کرده است؛ به‌گونه‌ای که خرید خودرو از کارخانه تبدیل به سودآوردترین اقدام بدون کم‌ترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان برای سرمایه‌گذاران شده بود.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
همکاری بانک‌ها با مردم برای گذر از روز‌های سخت! همکاری بانک‌ها با مردم برای گذر از روز‌های سخت!
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه اعضای کمیسیون متبوعش با وزیر اقتصاد و معاون وی ارائه کرد.
صفحه خبر بالای تصاویر